1. Objecte del procediment.
És objecte de la present convocatòria la constitució i funcionament d'una borsa de treball temporal d'arquitecte/a tècnic, grup A, subgrup A2, escala Administració Especial, mitjançant el sistema de concurs oposició lliure amb les proves, puntuacions i requisits que consten en esta, garantint-se en tot cas el compliment dels principis d'igualtat, mèrit, capacitat i publicitat.
2. Documentació a aportar.
- Sol·licitud on ha de constar que es reunixen tots i cadascun dels requisits exigits en les bases de la convocatòria, referits a la data d'expiració del termini de presentació d'instàncies, i s'indicaran, d'entre els següents, almenys dos mitjans pels quals desitge rebre els avisos: telemàticament, telèfon mòbil, telèfon fix, correu electrònic o missatge de mòbil-SMS.
- Fulla d'autobaremació, que inclourà la relació mèrits al·legats, així com els documents acreditatius d'estos.
- Document justificatiu d'haver ingressat la taxa per drets d'examen, (GRUP A2- 25 €) o si és el cas, documentació acreditativa de tindre dret a reducció del 80% conforme a la modificació de l'ordenança reguladora de la taxa per la prestació de servici de drets d'examen publicada en el BOP núm. 34, de 16/02/2024
- Titulació acadèmica requerida per al lloc.
- Relació individualitzada dels mèrits a puntuar d'acord amb el que s'establix en les bases de la convocatòria.
3. Normativa.
La present convocatòria es regirà, a més de per el que es preveu en les bases, per la següent normativa:
- Llei 7/1985, de 2 d'abril, Reguladora de les Bases de Règim Local.
- Reial decret legislatiu 781/1986, de 18 d'abril, pel qual s'aprova el Text Refós de les disposicions legals vigents en matèria de Règim Local.
- Reial decret 896/1991, de 7 de juny, pel qual s'establixen les regles bàsiques i programes mínims al fet que ha d'ajustar-se el procediment de selecció dels funcionaris de l'administració local.
- Decret 3/2017, de 13 de gener, del Consell del Govern Valencià, pel qual s'aprova el Reglament de Selecció, Provisió de Llocs de treball i mobilitat del personal de la funció pública valenciana.
- Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat públic (TREBEP).
- Llei 4/2021, de 16 d'abril, de la Funció Pública Valenciana. Decret llei 12/2022, de 23 de setembre, del Consell, pel qual es modifica la Llei 4/2021, de 16 d'abril, de la Generalitat, de la Funció Pública Valenciana.
- Llei 8/2010, de 23 de juny, de Règim Local de la Comunitat Valenciana.
- Reial decret 364/1995, de 10 de març, pel qual s'aprova el Reglament General d'Ingrés del Personal al Servici de l'Administració General de l'Estat i de Provisió de Llocs de treball i Promoció dels Funcionaris Civils de l'Administració de l'Estat.
- Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
- Llei 40/2015, d'1 d'octubre de Règim Jurídic del sector públic.
- Les restants disposicions legals i reglamentàries aplicables.
En el que no es trobe previst en les presents bases específiques i en la normativa exposada, li serà aplicable les Bases Generals que han de regir la convocatòria de proves selectives per al nomenament o contractació de personal funcionari interí o laboral temporal mitjançant la constitució de borses d'ocupació temporal (B.O.P. núm. 56 de data 24 de març de 2021 i la seua modificació de 26 de gener de 2023 B.O.P. núm. 31 de data 14 de febrer de 2023).
4. Resolució.
Finalitzat el termini de presentació d'instàncies, per Resolució d'Alcaldia s'aprovarà la llista provisional de persones admeses i excloses, que es publicarà en el tauler d'anuncis de la seu electrònica de la Corporació i en la pàgina web de l'Ajuntament de Mislata (www.mislata.es), concedint-se un termini de deu dies naturals per a esmena de defectes.
5. Forma de presentació.
Les instàncies sol·licitant prendre part en la convocatòria es dirigiran a l'atenció de l'Alcaldia-Presidència de l'Ajuntament de Mislata, en instància-model que estarà disponible com a tràmit en la seu electrònica municipal, presentant-se en el Registre General d'Entrada d'este o segons el que es preveu en el art.16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
La sol·licitud de participació en les proves selectives es presentarà en el termini de 10 dies hàbils, comptats a partir de l'endemà de la publicació de l'anunci de la convocatòria en el Butlletí Oficial de la Província de València.