La regidoria de Promoció del Valencià col·labora amb el comerç local per a impulsar l'ús social del valencià
Carlos F. Bielsa: “El govern de Mislata continuarà estant al costat del comerç local com ja ha demostrat durant la pandèmia. Per això posarem en marxa una tercera convocatòria de l'Ajudes Parèntesis del Pla Resistir, per a així poder arribar a aquells sectors que ens quedaven per ajudar”.
La regidoria de Promoció del Valencià de Mislata, a través de la Xarxa Pública de Serveis Lingüístics Valencians, ha coordinat una nova edició de la campanya "Rebaixes i descomptes" per a impulsar l'ús social del valencià en els comerços de la ciutat. L'Ajuntament està repartint 2.000 cartells de “"Rebaixes” i “Descomptes", així com 5.000 etiquetes on consten les paraules "abans" i "ara" per a posar el preu rebaixat. Els destinataris de la campanya són els xicotets comerços i la clientela que acudix habitualment a aquestos establiments.
Com indica l'alcalde de Mislata, Carlos Fernández Bielsa, “aquesta campanya, a més de promocionar l'ús del valencià com a nexe d'unió, cerca formar una imatge unitària entre els comerços de la població”. Per part seua, la regidora de Promoció del Valencià, Ana María Julián, al costat del regidor de Comerç, Toni Arenas, han passat per diferents establiments del municipi per a repartir els cartells i donar a conéixer la campanya entre els comerciants. “Portem anys realitzant aquesta campanya ja que el nivell d'acceptació, tant per part dels comerços com de la clientela, és molt alt. Són els propis comerços els que es dirigixen a l'Ajuntament per a sol·licitar la seua participació”, apunta Ana María Julián.
D'altra banda, el regidor de Comerç, Toni Arenas, ha aprofitat aquesta iniciativa per a visitar també alguns comerços i ha avançat que “en molt pocs dies posarem en marxa la tercera convocatòria del Pla Resistir Mislata per a arribar a tots els sectors que ens quedaven per ajudar”.
La campanya, que és compartida amb molts altres municipis valencians de la Xarxa Pública de Serveis Lingüístics Valencians, compta amb el finançament d'una beca de la Diputació de València per als dissenys de la campanya.