1. Objecte del procediment:
L'objecte de la present convocatòria, selecció d'alumnat de T’AVALEM 2021 en règim de concurrència competitiva, és millorar l'ocupabilitat i formació de joves beneficiaris actius en Sistema de Garantia Juvenil.
2. Requisits
- Pertànyer a qualsevol dels Estats signants del Tractat de la Unió Europea i de l'Acord sobre l'Espai Econòmic Europeu, amb coneixements suficients de la llengua castellana. En cas de ser persona estrangera no pertanyent a cap dels Estats firmantes del Tractat de la Unió Europea, s'hauran de tindre coneixements de la llengua castellana i permís de treball per a l'ocupació corresponent amb una duració mínima igual o superior a la del projecte.
- Complir els requisits exigits a les persones destinatàries per l'Ordre de bases 24/2016 i per la Resolució de 8 de juny de 2021 per la qual s'aprova la convocatòria amb càrrec a l'exercici pressupostari 2021
- Tindre més de 16 anys i menys de 30.
- Estar inscrites i figurar com a beneficiàries actives en el fitxer del Sistema Nacional de Garantia Juvenil.
- Els recollits en la Llei 18/2014, de 15 d'octubre, d'aprovació de mesures urgents per al creixement, la competitivitat i l'eficiència, per a beneficiar-se d'una acció derivada del Sistema Nacional de Garantia Juvenil.
- Complir els requisits establits en la normativa d'aplicació per a formalitzar un contracte per a la formació i l'aprenentatge.(L'art. 6 del R.D.1529/2012, de 8 de novembre, pel qual es desenvolupa el contracte per a la formació i l'aprenentatge i s'estableixen les bases de la formació professional dual, estableix que es podrà celebrar amb persones treballadores que manquen de la qualificació professional requerida per a concertar un contracte en pràctiques per al lloc de treball o ocupació objecte del contracte)
- Si escau, acreditar la formació específica prèvia que exigisca l'especialitat a la qual s'opta, complint els requisits i criteris d'accés establits en el Reial decret 34/2008, de 18 de gener, pel qual es regulen els certificats de professionalitat, l'Ordre ESS/1897/2013, de 10 d'octubre que ho desenvolupa i en el Reial decret pel qual s'estableix el corresponent certificat de professionalitat.
3. Documentació que cal aportar:
Documentació obligatòria
- Declaració responsable de la persona jove (FOR0319E).
Si escau:
- Informe de vida laboral emés per la Tresoreria General de la Seguretat Social, i contractes laborals o nomenaments com a funcionaris interins.
4. Forma i termini de presentació:
Les sol·licituds es presentaran per via telemàtica, mitjançant la signatura electrònica del solicitant o de la persona que la represente. La sol·licitud telemàtica estarà accessible en la seu electrònica de l'Ajuntament de Mislata, Oficina Virtual, en el tràmit habilitat a aquest efecte.
En el cas que la presentació de la sol·licitud i documents, fora de forma presencial, haurà de ser amb cita prèvia, en el Registre de les oficines de l'ADL d'aquest Ajuntament, situades en C/ Antonio Aparisi núm. 4-6 de Mislata.
El termini de presentació de sol·licituds serà del 29/11/2021 al 01/12/2021, tots dos inclusivament. La presentació de la sol·licitud fora del termini establit o la no utilització del procediment normalitzat d'ús obligatori, seran causes de no admissió.
5. Normativa:
- Llei General de subvencions, llei 38/2003, de 17 de novembre.
- RD 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s'aprova el reglament de la LGS
- Pla estratègic de subvencions Ajuntament de Mislata.
- BEP Ajuntament de Mislata.
- Bases específiques de la convocatòria.
6. Resolució:
El grup de treball mixt estendrà acta provisional que incloga el resultat dels apartats SITUACIÓ I ENTREVISTA que serà exposada en el tauler d'anuncis i, en la web de l'ajuntament.
Una vegada publicada l'acta provisional, es disposarà d'un termini de 3 dies hàbils per a presentar reclamacions, a comptar des de l'endemà al de la seua publicació.
Les reclamacions i incidències derivades dels processos de selecció que es presenten seran resoltes, de conformitat a l'article 9.3 de l'Ordre 4/2016 pel
grup de treball mixt, sense que càpia ulterior recurs en via administrativa.
Les reclamacions o incidències que pogueren presentar-se no interrompran el procés de selecció.
7. Silenci administratiu:
Si transcorregueren els terminis preceptius sense que s'haja dictat resolució expressa, els efectes de la sol·licitud seran desestimatoris (article 25.5 de la LGS).