Sol·licitud i renovació de llicència de tinença d'animals potencialment perillosos
Cuerpo
1. Objecte del procediment
Sol·licitud o renovació de llicència per a la tinença d'animals potencialment perillosos.
2. Documentació que cal aportar
- Sol·licitud (formulari electrònic online).
- Acreditació que el titular del ca ha formalitzat una assegurança de responsabilitat derivada de danys causats per l'animal, amb una cobertura no inferior a 120.000 euros. Per a això ha d'aportar: Pòlissa d'assegurança i rebut actualitzat que acredite el pagament.
- Obtindre un certificat d'aptitud física i psicològica, expedit per un centre de reconeixement degudament autoritzat per a l'obtenció del permís de conduir.
- Document acreditatiu de la inscripció de l'animal en el Registre Informàtic Valencià d'Identificació Animal (*RIVIA).
- Cartilla Sanitària actualitzada.
En el cas que el sol·licitant no tinga DNI:
- NIE, Passaport o Targeta d'estranger. En cas de tractar-se de persona jurídica, CIF, escriptures de constitució i poder de representació, si és el cas.
- Certificat d'antecedents penals que assenyale expressament que el titular no ha sigut condemnat per delictes d'homicidi, lesions, tortures, contra la llibertat sexual i la salut pública, d'associació amb banda armada o narcotràfic.
Només en el cas de tindre DNI i exercitar el dret d'oposició motivat a l'accés per l'Ajuntament de Mislata a les dades personals:
- Certificat d'antecedents penals que assenyale expressament que el titular no ha sigut condemnat per delictes d'homicidi, lesions, tortures, contra la llibertat sexual i la salut pública, d'associació amb banda armada o narcotràfic.
- DNI
3. Normativa
- Llei 50/1999, de 23 de desembre, sobre el Règim Jurídic de la Tinença d'Animals Potencialment Perillosos.
- Reial decret 287/2002, de 22 de març, de desenvolupament de la Llei anterior
- Decret 145/2000, de 26 de setembre, del Govern Valencià, pel qual es regula, a la Comunitat Valenciana, la tinença d'animals potencialment perillosos
4. Resolució
Òrgan que resol: Alcaldia
5. Silenci administratiu
Negatiu.
6. Forma i termini de presentació
- TRAMITACIÓ ELECTRÒNICA: En compliment del qual es preveu en l'article 12 del Decret 220/2014, de 12 de desembre, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament d'Administració Electrònica de la Comunitat Valenciana, les sol·licituds s'hauran de presentar per via telemàtica, mitjançant la signatura electrònica pròpia de l'entitat sol·licitant o de la persona que la represente. La sol·licitud telemàtica estarà accessible en la seu electrònica de l'Ajuntament de Mislata, A través del present enllaç.
- PRESENCIALMENT: Les sol·licituds acompanyades de la documentació preceptiva es presentaran mitjançant CITA PRÈVIA. Registre General d'Entrada de l'Ajuntament de Mislata, (Pl. Constitució, 8). També, podran presentar-se en qualsevol registre o oficines determinades en l'article 16 de la Llei 39/2015, 1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques. En aquests casos hauran de comunicar-se.