1. L'objecte del procediment
Documentació que informa sobre les determinacions de naturalesa urbanística, com ara classificació i qualificació del sòl, usos i intensitats permeses, ordenança i altres, que afecten un determinat immoble.
2. Taxes o preus públics
3. Formes de pagament
El pago se realizará mediante autoliquidación en línea, en el siguiente enlace: [Accés a Oficina Virtual Tributària Taxa Expedició Documents Administratius]
- En aquest mateix enllaç es podrà realitzar el pagament mitjançant targeta bancària.
En cas de voler realitzar el pagament en efectiu:
- Oficines de les entitats Bancàries següents: Caixa popular Coop. Cdto. Val., BBVA, Banc de Santander, Eurocajarural, Ibercaja, Cajamar, Kutxa Bank, Banc Sabadell, CaixaBank i Bankia.
- Màquina automàtica situada a la Casa de la Vila d'aquest municipi.
Les persones físiques podran sol·licitar autoliquidacions assistides generades per aquesta administració, per a això hauran de demanar cita en l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania (OAC), i personar-se en ella perquè es generen les mateixes.
4. Documentació que cal aportar
- Còpia de l'autoliquidació realitzada i acreditació del seu pagament (punt anterior)
- En el seu cas, document que acredite la representació.
- Plànol d'emplaçament a escala 1:1000, referenciat al PGOU de Mislata, en el qual s'indica l'ample de la façana i la profunditat de la parcel·la.
- Certificació cadastral descriptiva i gràfica de la Direcció General del Cadastre.
5. Normativa
- Normes Urbanístiques del PGOU.
- Ordenança fiscal reguladora de la taxa per expedició de documents administratius.
- Pla General d'Ordenació Urbana de Mislata.
- Normes i instruments urbanístics d'aplicació.
6. Resolució
- Òrgan que resol: Alcaldia
- Termini per a resoldre: Tres mesos
7. Forma de presentació
Electrònica
En compliment del qual es preveu en l'article 12 del Decret 220/2014, de 12 de desembre, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament d'Administració Electrònica de la Comunitat Valenciana, les sol·licituds s'hauran de presentar per via telemàtica, mitjançant la signatura electrònica pròpia de l'entitat sol·licitant o de la persona que la represente. La sol·licitud telemàtica estarà accessible en la seu electrònica de l'Ajuntament de Mislata.
Presencial
El/la ciutadà/a podrà presentar la seua sol·licitud en les oficines de registre de l'Ajuntament o qualsevol altra de les previstes en l'art. 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, demanant sempre cita prèvia.