Resolució de la concessió de subvencions
Podran optar a estes subvencions les associacions de dones si la seu social de les quals i àmbit d'actuació té lloc a Mislata. Totes elles hauran d'estar legalment constituïdes i inscrites en el Registre General d'Associacions de l'Ajuntament de Mislata i en el Registre d'Associacions de la Generalitat Valenciana, a més tampoc s'ha d'estar incurs en cap de les prohibicions establides en l'article 13.2 i 13.3 de la Llei 38/2003 de 17 de novembre, General de Subvencions, llevat que per la naturalesa de la subvenció s'exceptue per la seua normativa reguladora, i s'ha d'estar al corrent en el compliment de les obligacions tributàries i amb la Seguretat Social, i si escau, del pagament d'obligacions de reintegrament de subvencions.
Cada associació que concórrega a aquesta convocatòria haurà de presentar la sol·licitud telemàticament en la seu electrònica de l'Ajuntament de Mislata.
La sol·licitud de subvenció s'emplenarà per la persona que ostente la presidència o representació legal de l'entitat, signada electrònicament i dirigida a l'alcalde de l'Ajuntament de Mislata.
La presentació de la sol·licitud de subvenció comportarà l'autorització de l'entitat sol·licitant perquè l'Ajuntament de Mislata obtinga de manera directa l'acreditació del compliment de les obligacions tributàries i amb la Seguretat Social, a través de certificats telemàtics.
No obstant això, l'entitat sol·licitant podrà denegar expressament el consentiment, havent d'aportar llavors els certificats d'estar al corrent amb les obligacions tributàries i amb la Seguretat Social en cas de ser beneficiària d'alguna subvenció.
Es comprovarà d'ofici pel Departament de Polítiques d'Igualtat de l'Ajuntament de Mislata amb l'emissió dels corresponents certificats:
a) La inscripció de l'associació de dones que sol·licita subvenció en el Registre d'Associacions de l'Ajuntament de Mislata.
b) L'acreditació d'estar al corrent de les seues obligacions fiscals amb l'Ajuntament de Mislata, mitjançant el corresponent certificat de la tresoreria municipal.
Informació del procediment: Oficina Virtual.
Tramitació telemàtica: Seu Electrònica de l'Ajuntament de Mislata.
El termini de presentació de les sol·licituds serà de 15 dies naturals des del 29 de juny al 13 de juliol de 2021.
Més informació i requisits a la documentació de la convocatòria.