Acta del jurat
OBJECTE I FINALITAT
L'objecte d'aquesta convocatòria és regular la concessió dels “IV Premis Falles per la Igualtat, 2022” per l'Ajuntament de Mislata entre les comissions falleres del municipi.
Aquesta convocatòria es realitzarà en règim de concurrència competitiva.
ENTITATS BENEFICIÀRIES
- Podran concórrer a aquest premi totes les comissions falleres de Mislata.
- No podran participar en els premis les comissions falleres que incórreguen en alguna de les causes de prohibició per a obtindré la condició de beneficiàries que estableix l'article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions.
- Acreditació del compliment de les obligacions tributàries i amb la Seguretat Social, autoritzant l'Ajuntament de Mislata a obtindré els certificats de l'Agència Tributària i de la Seguretat Social, amb l'autorització expressa que apareix en l'apartat E de la sol·licitud.
- En el cas de no autoritzar l'Ajuntament a comprovar aquesta documentació, l'entitat beneficiària haurà d'aportar juntament amb la sol·licitud el certificat d'estar al corrent amb les obligacions tributàries i la Seguretat Social.
PRESENTACIÓ I TERMINI DE LES SOL·LICITUDS
Tramitació telemàtica: La sol·licitud telemàtica estarà accessible en la seu electrònica de l'Ajuntament de Mislata.
Les comissions falleres que vulguen participar en aquest concurs hauran de presentar la sol·licitud (Annex I) degudament emplenada i signada. En relació a l'escena que opte al concurs haurà de ser: una escena completa (tres ninots mínims), amb unes mesures amb un màxim de grandària d’1x1 x 2,50m, s'haurà d'entregar en la sol·licitud un esbós de l'escena i una explicació de l'escena segons al premi al qual es presenten (apartat G de la sol·licitud). Es podrà ampliar, si fora necessari, en un foli a part i depositar-lo juntament amb la sol·licitud.
El termini de presentació de la sol·licitud i del treball: del 8 a l'11 de març de 2022, a les 14 hores.
Informació del procediment: Oficina Virtual