Vigència: fins al 31/12/2022 (Decret 55/2019, de 5 d'abril, del Consell pel qual s'aprova la revisió del Pla Integral de Residus de la Comunitat Valenciana)
Calendari d'actuacions: del 2021 al 2026, subjectes al que establisca la futura revisió del Pla Integral de Residus de la Comunitat Valenciana
Estructura del Pla Local de Gestió de Residus:
Document de Justificació: Desenvolupament del fonament jurídic sobre el que se sustenta el Pla Local de Residus.
Document d'Informació: Estudi i descripció de les fraccions de residus operatives a l'Ajuntament de Mislata i la seua gestió actual.
Document d'Ordenació: Descripció de la gestió futura de les fraccions de residus considerades, així com els canvis, mesures correctores i propostes de millora necessàries per a complir amb els objectius de la normativa de referència.
Document de Comunicació: Desenvolupament de la Guia de Bones Pràctiques de gestió dels residus gestionats per l'Ajuntament de Mislata.
Document de Síntesi: Resum dels documents anteriors.