L'Ajuntament amplia els canals d'informació municipal posant en marxa una nova aplicació mòbil i obrint un canal de difusió en les plataformes de TikTok i Telegram
L'Ajuntament de Mislata estrena nous canals d'informació municipal per a continuar comunicant-se amb la ciutadania d'una manera més pròxima. Per aquest motiu, i des d'aquesta setmana, el veïnat trobarà la nova App de Mislata amb un ampli ventall de possibilitats; un canal de difusió en Telegram que informarà de manera més ràpida i directa; i el compte oficial de TikTok que acostarà la informació municipal al públic més jove.
Per a l'alcalde, Carlos Fernández Bielsa, aquestes incorporacions “són fruit de necessitats transmeses per la ciutadania, especialment la més jove, per això l'acostament a les xarxes socials més utilitzades per elles i ells”. Bielsa, afig que “l'objectiu és continuar tractant de facilitar al veïnat l'accés a tota la informació de l'administració d'una manera còmoda i senzilla”.
L'App Mislata, ja disponible en les aplicacions de descàrrega d'Android i d’iOS, permetrà d'una manera àgil i intuïtiva realitzar reserva d'entrades, subscripcions a cursos, obtindre abonaments d'activitats esportives, entre altres. A més d'informar-se de notícies, l'agenda i subvencions també servirà per a notificar incidències trobades en la via pública.
D'altra banda, el veïnat que desitge estar informat a través de Telegram, haurà de buscar dins de l'aplicació la denominació ‘Mislata Informa’ per a sumar-se al canal d'informació unidireccional. L'Ajuntament també arriba a la popular xarxa social TikTok, amb el nom @ajuntamentmislata, amb l'objectiu principal d'informar-se sobre els serveis, activitats o programació municipal. Des d'aquest compte es pretén arribar a la població més jove de la ciutat a través de vídeos amb un caràcter més amé.
Aquestes incorporacions se sumen a les ja existents a l'Ajuntament com és la pàgina web, el correu ciutadà i les xarxes socials de Facebook, amb més de 12 mil subscrits; Instagram (@ajmislata), amb més de 6000 seguidors, i Twitter (@AjMislata) amb més de 4100.