IMPORTANT:
La falta d'assistència a les activitats, sense justificar, podrà penalitzar per a futures activitats similars a l'Ajuntament de Mislata.
PROCEDIMENT I INSCRIPCIÓ
- Per a xiquetes i xiquets d'entre 3-16 anys.
- Dies de realització: 2, 3 ,4 i 5 d'abril de 2024.
- Horari de 8.00 A 14.00 hores.
- Lloc de realització CEIP Amadeo Tortajada Calle de Felipe Bellver núm. 37, 46920 Mislata.
- Activitat gratuïta subvencionada per al desenvolupament del “Projecte de bosses de cura professional per a famílies amb filles i fills menors de 16 anys” del “Pla Corresponsables-Mislata Concilia”.
1. L'objecte del procediment: Escola de Pasqua 2024
2. Documentació que cal aportar:
- 1 fotografia grandària carnet del xiquet o la xiqueta.
- Cartilla de la Seguretat Social, SIP o documentació necessària per a rebre assistència mèdica.
- Fitxa d'inscripció.
- Fitxa d'autorització amb les dades de les persones acreditades per a la recollida de els/as xiquets/as.
- Documentació que acredite el compliment de requisits de prioritat establits per la convocatòria del pla corresponsables.
3. Taxes o preus públics: 0
4. Formes de pagament:
Activitat gratuïta, subvencionada per al desenvolupament del “Pla Corresponsables – Mislata Concilia”.
5. Resolució:
- El termini de pre-inscripció serà del dilluns 11 de març al dijous 14 de març.
- Llistats provisionals serà el dimecres 20 de març de 2024.
- Llistat definitiu serà dijous 21 de març de 2024.
- El termini d'inscripció serà del divendres 22 al dilluns 25 de març de 2024.
7. Silenci administratiu:
Article 25.5 de la LGS “El venciment del termini màxim sense haver-se notificat la resolució legitima als interessats per a entendre desestimada por silencie administratiu la sol·licitud de concessió de la subvenció”.
8. Forma de presentació:
Tramitació electrònica. En compliment del qual es preveu en l'article 12 del Decret 220/2014, de 12 de desembre, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament d'Administració Electrònica de la Comunitat Valenciana, les sol·licituds s'hauran de presentar per via telemàtica, mitjançant la firma electrònica pròpia de l'entitat sol·licitant o de la persona que la represente. La sol·licitud telemàtica estarà accessible en la seu electrònica de l'Ajuntament de Mislata,https://mislata.sedipualba.es/
No obstant això, podran presentar-se en el Registre d'Entrada de l'Ajuntament i en qualsevol dels registres establits en l'article 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
9. Bonificacions prioritat:
Per a l'adjudicació es tindran en compte amb caràcter prioritari l'atenció a aquelles persones que complisquen els requisits establits en l'ORDE 4/2022 de setembre de 2022, de la Vicepresidència d'Igualtat i Polítiques Inclusives, per la qual s'establixen les bases reguladores que regiran el procediment de concessió d'ajudes econòmiques destinades a ajuntaments per al desenvolupament del projecte ”bosses de cura professional per a famílies amb filles i fills fins a 16 anys i la seua convocatòria per a l'exercici 2022”, en el qual es marquen els següents criteris:
- Famílies monoparentals.
- Víctimes de violència de gènere i d'altres formes de violències contra les dones.
- Dones en situació de desocupació de llarga duració.
- Dones majors de 45 anys.
- Unitats familiars on existisquen altres responsabilitats relacionades amb les cures.
- I famílies nombroses.
Important:
- A. L'assignació de places es realitzarà atenent els criteris abans citats. Les places restants se sortejaran.
- B. En efectuar la inscripció s'adjuntaran els documents que acrediten els criteris de selecció exposats anteriorment.
- C. Si algun xiquet o xiqueta té alguna necessitat especial i es considera necessari es pot contactar amb La Casa de la Dona a través del correu agentigualtat@mislata.es
- D. La falta d'assistència a les activitats, sense justificar, podrà penalitzar per a futures activitats similars a l'Ajuntament de Mislata.
- E. El 27 de març es remetrà un correu electrònic per a confirmar la inscripció que inclourà la informació bàsica relacionada amb el funcionament d'esta activitat.