L'acte servix també per a mostrar una eina digital que connecta a les empreses amb els consumidors, potenciant les oportunitats de compra i venda
El Terrat de La Fàbrica va acollir la presentació de la nova imatge i Junta Directiva de l'associació de Comerços i Empreses de Mislata (CEM), un acte organitzat per la pròpia associació i que va comptar amb el suport i la presència de l'alcalde, Carlos F. Bielsa, membres de l'equip de govern i desenes de representants de comerços, empreses, hostaleria i persones treballadores autònomes de la ciutat.
Fundada en 1996 com ACEM, la renovada associació continua amb els mateixos objectius des dels seus inicis, que no són uns altres que ajudar i desenvolupar un teixit comercial i professional en el municipi, amb el suport de l'Administració, així com assessorar les i els associats i, juntament amb ConfeComerç, oferir una gran varietat de serveis i activitats per a la seua promoció.
Però ara, a més, s'adapten als nous temps potenciant la modernització de comerços i negocis, oferint i millorant eines digitals que permeten competir en les condicions actuals del mercat. Per aquesta raó, van presentar la proposta d'una plataforma digital d'estratègia de venda i màrqueting en línia, que inclou la geolocalització d'aquelles empreses que vulguen adherir-se. Una App enfocada a connectar comerços i serveis amb consumidors, i així potenciar tant les oportunitats de venda com de compra.