1. Objecte del procediment:
L'objecte de la present convocatòria, en règim de concurrència competitiva de la selecció del personal directiu, docent i auxiliar administratiu per a l'execució dels Tallers d'Ocupació i Tallers d'Ocupació per a dones segons Instrucció del Director General de LABORA- Servici Valenciá de Ocupació.
2. Requisits
Per a prendre part en el procés de selecció de Tallers d'Ocupació, serà necessari que les persones aspirants reunisquen les condicions següents:
- a) Tindre compliments 18 anys, i no haver aconseguit l'edat de jubilació forçosa.
- b) Pertànyer a qualsevol dels Estats signants del Tractat de la Unió Europea i de l'Acord sobre l'Espai Econòmic Europeu, amb coneixements suficients de la llengua castellana.
- c) Les persones estrangeres que no pertanguen a algun dels Estats signants del Tractat de la Unió Europea, hauran de tindre permís de treball amb una duració mínima superior a la del projecte a realitzar, la titulació exigida per al lloc al qual opten homologada per l'Estat espanyol, així com coneixements suficients de la llengua castellana.
- d) Estar en possessió dels requisits mínims exigits pel lloc de treball que se sol·licita, en la data en què s'inicia el termini de presentació de sol·licituds.
- e) No haver sigut separada mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol administració pública, ni trobar-se inhabilitada per a l'exercici de funcions públiques, ni incursa en causa d'incapacitat.
- f) Quan es tracte de formació certificable, s'aplicarà el que es preveu en el Reial decret 659/2023, de 18 de juliol, pel qual es desenvolupa el sistema de Formació professional, i l'Ordre ESS/1897/2013, de 10 d'octubre que ho desenvolupa i en corresponent reial decret pel qual s'establisca el corresponent certificat de professionalitat.
3. Forma i termini de presentació:
Les sol·licituds es presentaran per via telemàtica, mitjançant la signatura electrònica del sol·licitant o de la persona que la represente. La sol·licitud telemàtica estarà accessible en la seu electrònica de l'Ajuntament de Mislata, https://www.mislata.es/es/administracion/oficina-virtual, en el tràmit habilitat a aquest efecte.
En el cas que la presentació de la sol·licitud i documents, fora de manera presencial, haurà de ser amb cita prèvia, en el Registre auxiliar de l'ADL d'aquest Ajuntament, situades en C/ Antonio Aparisi núm. 4-6 de Mislata.
El termini de presentació de sol·licituds serà de set dies naturals, a comptar des de l'endemà al de la publicació en el Tauler d'anuncis electrònic de l'Ajuntament de Mislata. La presentació de la sol·licitud fora del termini establit o la no utilització del procediment normalitzat d'ús obligatori, seran causes de no admissió.
4. Documentació que cal aportar:
- Annex II. Sol·licitud per a participar en el procés de selecció de personal directiu, docent i auxiliar administratiu dels projectes
- Annex III. Curriculum vitae
- Acta de baremació exercici actual o anterior
- Titulació acadèmica
- Experiència professional
- Informe de vida laboral
- Cursos de formació i perfeccionament
- Valencià
5. Normativa:
- Llei General de subvencions, llei 38/2003, de 17 de novembre.
- RD 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s'aprova el reglament de la LGS
- Pla estratègic de subvencions Ajuntament de Mislata.
- BEP Ajuntament de Mislata.
- Instrucció del Director General de LABORA - Servici Valenciá de Ocupació.