2a Convocatòria, sol·licituds: de l'1 al 30 de juny de 2024
OBJECTE
Concessió de prestacions econòmiques individualitzades en matèria de serveis socials mitjançant concurrència competitiva dirigides a nuclis familiars o de convivència per a remeiar una situació greument deteriorada, d'urgent necessitat o amb greus problemes específics que afecten la seua autonomia personal, social i econòmica, i que no poden resoldre amb mitjans econòmics propis, amb la finalitat d'aconseguir el seu normal desenvolupament humà i social.
Les prestacions cobriran el següent concepte:
- Despeses imprescindibles per a l'ús de l'habitatge habitual. Es podran sol·licitar com a màxim dues vegades a l'any per a cobrir el pagament del lloguer o préstec hipotecari, llum, aigua i gas.
PERSONES BENEFICIÀRIES
Seran beneficiaris/as d'aquesta ajuda les persones empadronades en el municipi de Mislata, amb una antiguitat mínima d'un any, que no disposen d'ingressos suficients per a cobrir les despeses mínimes de subsistència i disposen d'un habitatge en règim de propietat o qualsevol altra manera de possessió vàlid en Dret (lloguer, cessió…)
Atesa la naturalesa de les ajudes objecte d'aquestes bases i a la finalitat dirigida, que és la d'afavorir la convivència i ajudar al manteniment de les condicions de benestar de les persones amb greus dificultats econòmiques del municipi, s'estableix l'excepció del compliment de les condicions de les persones beneficiàries que estableix l'art. 13.2 de la Llei General de Subvencions.
TERMINI I LLOC DE SOL·LICITUD
1.- Lloc i forma de presentació:
PRESENCIALMENT: La persona interessada podrà presentar la sol·licitud acompanyada de la documentació preceptiva, PRÈVIA CITA, en:
- Centre Municipal de Serveis Socials “Sant Francesc” (Camí Vell de Xirivella, nº 30 cantonada C/ Sant Francesc d'Assís nº 13).
- Registre General d’Entrada de l’Ajuntament.
També, podran presentar en qualsevol registre o oficines determinades en l’article 16 de la Llei 39/2015, 1 d’octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques. En aquests casos hauran de comunicar-ho.
TRAMITACIÓ ELECTRÒNICA: (Amb certificat digital, Cl@ve PIN o compte de correu electrònic, en els dos últims casos, haurà de signar en el Registre municipal amb posterioritat en un terme màxim de 10 dies naturals): Per a la presentació de les sol·licituds, i en compliment de l’article 14 de la Llei 39/2015 d’1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, les persones físiques podran triar en tot moment la presentació de les sol·licituds per mitjans electrònics o no.
La sol·licitud telemàtica estarà accessible en la seu electrònica de l’Ajuntament de Mislata, https://mislata.sedipualba.es/
2.- Termini de sol·licituds:
Les convocatòries s'obriran en les següents dates:
1a Convocatòria: durant un mes, a comptar des de l'immediat dia hàbil següent al de lapublicació de l'extracte de la convocatòria (BOP 05/02/2024).
2a Convocatòria: De l'1 al 30 de juny de 2024
Més informació en les bases reguladores i documentació de la convocatòria.