Actes de la Mesa de Licitació
Expedient: 1912518A
Organisme: Ajuntament de Mislata
Òrgan de contractació: Alcalde-President del Ajuntament de Mislata
Dependència: Servei de Patrimoni
Objecte del contracte: Autorització sobre el domini públic local per a instal·lació de food truck-gastroneta o semblant, durant la celebració de la XII Fira Popular de Mislata 2024 (3 al 7 setembre 2024).
Criteri d'adjudicació: El tipus mínim de licitació serà el de 421,40 euros, millorable a l'alça respecte d'aquest mínim.
Termini de l'autorització sobre el domini públic local: del 3 al 7 de setembre de 2024.
Termini de presentació d’ofertes: del 7 al 16 d’agost de 2024 (10 dies naturals)
Lloc de presentació d'ofertes i obtenció de documentació i informació (no requereix cita prèvia):
Ajuntament de Mislata
Servei de Patrimoni i Sanitat (planta baixa del Centre Sociocultural La Fàbrica)
Carrer Felipe Bellver, 43, Mislata 46920
Horari de 9 a 14 hores.
Informació no presencial:
- Telèfons: 963991143/ 963991131/ 963991112.
- Correu electrònic: rvalles@mislata.es / sanidad.mercado@mislata.es
Data límit d’obtenció d’informació: 14 d’agost de 2024
Requisits de solvència i documentació a presentar: Segons la clàusula 9a del plec de condicions.
Obertura d'ofertes: Ajuntament de Mislata (Saló de Juntes 1a planta del Centre Sociocultural La Fàbrica), dilluns, 19 d'agost de 2024, a les 13.30h.*
* Llevat que per causes justificades s'haguera de posposar. La nova data, hora i lloc s'anunciaria en la web municipal.