Tota la recaptació dels donatius solidaris, un total de 1000 euros, van ser entregats a la junta local de l’AECC de Mislata
Dissabte passat, 22 de febrer, es va celebrar l'onzena edició de la Carrera de la Dona per la igualtat, una de les activitats més destacades de les trenta-huitenes Jornades de la Dona, que s'inauguraven precisament amb aquesta activitat. Aquesta tradicional prova esportiva, a la qual es van inscriure més de 600 persones, ha celebrat els seus onze anys amb una gran festa de reivindicació per la igualtat a les portes de la Casa de la Dona.
La vicealcaldessa i regidora de Polítiques d'Igualtat, María Luisa Martínez Mora, juntament amb altres membres de l'equip de govern i de la corporació municipal i representants de les associacions de dones de Mislata van ser les persones encarregades de donar eixida a la prova. Martínez Mora va voler transmetre en l'inici de la carrera que “som una ciutat que treballa per la igualtat i és un orgull que siguem també referent entre altres municipis per les polítiques socials que portem avant”.
La cita va començar a les cinc de la vesprada, amb la recollida de samarretes i un calfament previ a la prova amb activitats esportives i l'animació de la batucada Batuxech. La carrera es va iniciar a les portes de la Casa de la Dona, i el recorregut va consistir en tres quilòmetres (o sis si es doblegava el circuit), pels carrers de la ciutat, el principal objectiu de la qual era promoure la igualtat a través de l'esport.
En finalitzar la carrera, la vicealcaldessa i regidora de Polítiques d'Igualtat va entregar el xec benèfic a la presidenta de la Junta Local de l'Associació Espanyola Contra el Càncer, Pilar Andrés, per valor de 1000 euros. La cita esportiva va acabar amb un sorteig de regals, donats per diversos comerços de Mislata, entre tots els dorsals de la prova.
La Carrera de la Dona ha iniciat les XXXVIII Jornades de la Dona pel 8M, sota el lema “Amb les dones, cap pas arrere”, una completa programació organitzada per l'Ajuntament i la Casa de la Dona al costat de totes les associacions de dones de la ciutat que comptarà amb actes reivindicatius, culturals i esportius.