Vés al contingut
  •  SEU ELECTRÒNICA
  •  OFICINA VIRTUAL
  •  CITA PRÈVIA
  • Castellano
  • Valencià

Presentació de l'alcalde

  • Castellano
  • Valencià
© 2022 - Ajuntament de Mislata, logo

Mislata

  • Inici
  • Ajuntament
    • Presentació de l'alcalde
    • Junta de govern
      • Composició i competències
      • Tinents d'alcalde
      • Extractes de les actes
    • Ple
      • Competencies i organitzacio del Ple
      • Membres del Ple
      • Grups politics municipals
      • Junta de portaveus
      • Órdres del día
      • Actes
      • Mocions
    • Equip de govern
      • Àrees de govern
      • Delegacions
    • Serveis i Departaments
    • Edificis i dependències municipals
  • Administració
    • Oficina Virtual
      • Agència de desenvolupament local
      • Associacions
      • Benestar social
      • Comerç
      • Cultura
      • Educació
      • Esports
      • Festes
      • Gestió tributària
      • Indústria. Activitats i llicències.
      • Intervenció
      • Joventut
      • La Fàbrica
      • Mercats
      • Obres i servicis
      • Oficina d'atenció a la ciutadania
      • Oficina Municipal d'Informació al Consumidor OMIC
      • Padró d'Habitants
      • Pagament Online de Tributs i Taxes Municipals
      • Patrimoni
      • Policia
      • Politiques d'igualtat
      • Recursos humans
      • Sanitat
      • Secretaria
      • Sol·licitud d'assessorament jurídic en matèria de desnonaments
      • Tresoreria
      • Tramitació electrònica de factures
      • Transparència
      • Urbanisme
      • Vehicles
    • Transparència
      • Organització política
      • Organització administrativa
      • Informació jurídica i patrimonial
      • Contractes, convenis i subvencions
      • Informació econòmica i financera
      • Informació urbanística i mediambiental
    • Subvencions
      • Convocatòries de subvencions en tramitació
      • Subvencions 2025
      • Subvencions 2024
      • Subvencions 2023
      • Subvencions 2022
      • Subvencions 2021
      • Subvencions 2020
      • Subvencions 2019
      • Subvencions 2018
      • Subvencions 2017
      • Subvencions 2016
      • Subvencions 2015
      • Normativa i regulació
      • Sistema Nacional de Publicitat de Subvencions
    • Convenis
      • 2025
      • 2024
      • 2023
      • 2022
      • 2021
      • 2020
      • 2019
      • 2018
      • 2017
      • 2016
      • 2015
      • 2011
    • Ordenances
      • Ordenances de Secretaria
      • Ordenances Fiscals
      • Ordenances de Tresoreria
    • Plataforma de contractació de l'Estat
    • Cita Prèvia Serveis
      • Sol·licitud de cita
      • Cancel·lació Cita Prèvia
      • Consulta/Edició de Cita Prèvia
    • Integritat i Bon Govern
  • Informa't
    • Notícies
    • Agenda
      • Històric d'agenda
    • Tauler d'anuncis
    • Vídeos
    • Galeria d'imatges
    • Ciutat de Mislata
    • Sondeig d'Opinió Ciutadana
    • Predicció Meteorològica
    • Telèfons d'interés
    • Protecció de dades
      • Política de Privacitat
      • Registre d'Activitats de Tractament
      • Exercici de drets en protecció de dades de caràcter personal
      • Política de seguretat de la informació
  • Associacions
    • Culturals
    • Dones
    • Esportives
    • Educatives
    • Falles
    • Festes
    • Juvenils
    • ONGs
    • Persones majors
    • Professionals
    • Veïnals
    • Altres
  • Altres Webs
  • SEDE ELECTRÓNICA
  • CITA PREVIA
  • OFICINA VIRTUAL

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Administració
  3. Oficina Virtual
  4. Agència de desenvolupament local
  5. Escola taller Director/a
Enviat per dgarcia el dt., 20/09/2022 - 08:58
Escola taller Director/a
Cuerpo

1. Objecte del procediment:
L'objecte de la present convocatòria, en règim de concurrència competitiva de la selecció del personal directiu, docent i auxiliar administratiu per a l'execució dels Tallers d'Ocupació i Tallers d'Ocupació per a dones segons Instrucció del Director General de LABORA- Servici Valenciá de Ocupació.

2. Requisits
Per a prendre part en el procés de selecció de Tallers d'Ocupació, serà necessari que les persones aspirants reunisquen les condicions següents:

  • a) Tindre compliments 18 anys, i no haver aconseguit l'edat de jubilació forçosa.
  • b) Pertànyer a qualsevol dels Estats signants del Tractat de la Unió Europea i de l'Acord sobre l'Espai Econòmic Europeu, amb coneixements suficients de la llengua castellana.
  • c) Les persones estrangeres que no pertanguen a algun dels Estats signants del Tractat de la Unió Europea, hauran de tindre permís de treball amb una duració mínima superior a la del projecte a realitzar, la titulació exigida per al lloc al qual opten homologada per l'Estat espanyol, així com coneixements suficients de la llengua castellana.
  • d) Estar en possessió dels requisits mínims exigits pel lloc de treball que se sol·licita, en la data en què s'inicia el termini de presentació de sol·licituds.
  • e) No haver sigut separada mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol administració pública, ni trobar-se inhabilitada per a l'exercici de funcions públiques, ni incursa en causa d'incapacitat.
  • f) Quan es tracte de formació certificable, s'aplicarà el que es preveu en el Reial decret 659/2023, de 18 de juliol, pel qual es desenvolupa el sistema de Formació professional, i l'Ordre ESS/1897/2013, de 10 d'octubre que ho desenvolupa i en corresponent reial decret pel qual s'establisca el corresponent certificat de professionalitat.

3. Forma i termini de presentació: 
Les sol·licituds es presentaran per via telemàtica, mitjançant la signatura electrònica del sol·licitant o de la persona que la represente. La sol·licitud telemàtica estarà accessible en la seu electrònica de l'Ajuntament de Mislata, https://www.mislata.es/es/administracion/oficina-virtual, en el tràmit habilitat a aquest efecte. 

En el cas que la presentació de la sol·licitud i documents, fora de manera presencial, haurà de ser amb cita prèvia, en el Registre auxiliar de l'ADL d'aquest Ajuntament, situades en C/ Antonio Aparisi núm. 4-6 de Mislata.

El termini de presentació de sol·licituds serà del 16 al 20 de gener de 2025. La presentació de la sol·licitud fora del termini establit o la no utilització del procediment normalitzat d'ús obligatori, seran causes de no admissió. 

4. Documentació que cal aportar:

  • Annex II. Sol·licitud per a participar en el procés de selecció de personal directiu, docent i auxiliar administratiu dels projectes
  • Annex III. Curriculum vitae
  • Acta de baremació exercici actual o anterior
  • Titulació acadèmica
  • Experiència professional
  • Informe de vida laboral
  • Cursos de formació i perfeccionament
  • Valencià

5. Normativa:

  • Llei General de subvencions, llei 38/2003, de 17 de novembre.
  • RD 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s'aprova el reglament de la LGS
  • Pla estratègic de subvencions Ajuntament de Mislata.
  • BEP Ajuntament de Mislata.
  • Instrucció del Director General de LABORA-Servici Valenciá de Ocupació..
@EL TRÀMIT NO ES TROBA EN VIGOR
Fecha Inicio
16-01-2025
Fecha Final
20-01-2025

TORNAR

© 2022 - Ajuntament de Mislata, logo

© 2022 - Ajuntament de Mislata
Plaça de la Constitució, 8
46920 Mislata
P4617100E

  • Aviso legal
  • Protección de datos
  • Mapa web
  • Contactar
  • Intranet
telefono
Telefona'ns al 963991100
email
correuciutada@mislata.es

 

xhtml_0_1css_1taw