1. Objecte del procediment:
L'objecte d'estes bases és establir criteris en l'organització de FIRA MISLATA 2024, un esdeveniment de promoció comercial, esportiva, cultural i de qualsevol associació preferentment de Mislata.
En este procediment s'arreplega la sol·licitud per a promoció comercial.
2. Forma i termini de presentació de sol·licituds
La sol·licitud telemàtica estarà accessible en la seu electrònica de l'Ajuntament de Mislata, o per qualsevol de les formes previstes en l'art. 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques (LPACAP).
20 dies hàbils a comptar des de l'aprovació i publicació de les bases en el Tauler d'anuncis electrònic.
3. Documentació a aportar:
a.Persones físiques:
- Últim rebut de la seguretat social (TGSS) pagat.
- Certificat de situació censal emés per la AEAT.
- Certificat de l'entitat asseguradora indicant que el segur subscrit cobrix l'activitat desenvolupada en la FIRA MISLATA 2024, durant el període de desenvolupament d'esta celebració.
- Justificant de pagament de l'entitat asseguradora de l'any en curs.
- Justificant de pagament de la taxa per ocupació amb stand.
b.Persones jurídiques:
- Últim rebut de la seguretat social (TGSS) pagat de cadascun dels socis.
- Estatuts o escriptura de constitució.
- Document justificatiu de representació.
- Certificat de situació censal emés per la AEAT.
- Certificat de l'entitat asseguradora indicant que el segur subscrit cobrix l'activitat desenvolupada en la FIRA MISLATA 2024, durant el període de desenvolupament d'esta celebració.
- Justificant de pagament de l'entitat asseguradora de l'any en curs.
- Justificant de pagament de la taxa per ocupació amb stand.
4. Taxes o preus públics:
Les empreses hauran d'abonar, per cada stand, la taxa establida en l'ordenança fiscal per ocupació del sòl, vol i subsol de domini públic local (epígraf 7.4 festes o fires temàtiques) que serà la següent:
Comerços i empreses amb stand en zona comercial 35,88 € / Stand
5. Normativa:
- Bases específiques de la convocatòria.
- Llei 37/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
- La Llei Reguladora de les Bases de Règim Local.
6. Resolució:
- Òrgan que resol: Alcaldia / regidoria delegada.
- Termini per a resoldre: 10 dies hàbils des de la finalització del termini de presentació de sol·licituds.
7. Silenci administratiu:
Transcorregut el termini sense haver-se notificat/publicat la resolució legitima als interessats per a entendre desestimades, per silenci administratiu, la sol·licitud.
REQUISITS DE LA INSTÀNCIA:
La instància haurà de ser firmada
- Permet interessats que siguen persones físiques
- Permet interessats que siguen persones jurídiques
- Permet interessats que siguen persones físiques representades per una altra persona física