1. L'objecte del procediment:
Regular el procés de selecció dels projectes expositius de carácter artístic a exhibir en la sala de exposicions del Centre Cultural “Carmen Alborch” durant la temporada expositiva 2022-2023, així com la normativa de la cesió de la sala a tal efecte.
La duració de les cinc exposicions a seleccionar no serà superior a un mes i les dates d'exhibició estaran supeditades a la disponibilitat de la Sala Municipal d'Exposicions del Centre Cultural "Carmen Alborch", que per a la temporada 2022-2023 es preveu que a títol indicatiu tinguen lloc entre les dates següents:
Maig 2022
Julio 2022
Setembre 2022
Gener 2023
Març 2023
2. Documentació que cal aportar:
- Sol·licitud (acceptació de condicions i declaració responsable)
- Projecte expositiu
- Dossier general sobre producció artística. PDF de máx 10 Mb
- Projecte expositiu amb fotos en un PDF de no més de 10 Mb
3. Taxes o preus públics: 0
4. Formes de pagament: no hi ha
5. Normativa:
- Bases especifiques de la convocatoria.
- Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
6. Resolució:
Òrgan que resol: Alcaldía
Termini per a resoldre: El termini de presentació començarà l’endemà d’aquesta publicació en la pàgina web del Ajuntament (www.mislata.es) i finalitzarà el 12 de abril de 2022.
8. Silenci administratiu:
Transcorregut el termini sense haver-se publicat la resolució legitima als interessats per a entendre desestimades, per silenci administratiu, la sol·licitud de concessió per exposar en la sala municipal d’exposicions del Centre Cultural “Carmen Alborch”.
9. Forma de presentació: online i presencial.
En compliment del que es preveu en el Decret 220/2014, de 12 de desembre, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament de l'Administració Electrònica de la Comunitat Valenciana, la sol·licitud de participació per a exhibir a la Sala Municipal d’Exposicions del Centre Cultural “Carmen Alborch” es presentaran:
- A) Preferentment per via telemàtica, mitjançant la signatura electrònica de la persona interessada o que la represente. La sol·licitud telemàtica estarà accessible en la seu electrònica de l'Ajuntament de Mislata, https://mislata.sedipualba.es/, a través del tràmit sol·licitud de participació en la convocatòria D'ÚS I CESSIÓ DE LA SALA MUNICIPAL D'EXPOSICIONS DEL CENTRE CULTURAL “CARMEN ALBORCH” DE MISLATA A ARTISTES I CREADORS-ES PLÀSTICS I NORMATIVA PER A LA SELECCIÓ DELS PROJECTES EXPOSITIUS TEMPORADA 2022-2023. Per a poder registrar un sol·licitud per via electrònica serà necessari l'ús d'un certificat digital inclòs en la llista de Prestadors de Serveis Electrònics de Confiança Qualificats per l'Estat, segons la llei 6/2020, reguladora de determinats aspectes dels serveis electrònics de confiança i l'art. 38.6 de la Llei 40/2015 d'1 d'octubre, de Règim Jurídic del Sector Públic , o bé presentant la documentació i signant a l'ajuntament amb posterioritat en un termini inferior a 5 dies hàbils
- B) Per qualsevol dels mitjans previstos en l'article 16.4. de la Llei 39/2015 d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.