1. Objecte del procediment
L'objecte d'aquestes Bases, és establir criteris en l'organització de la FIRA MISLATA 2024, un esdeveniment tant de promoció comercial, com de promoció de les activitats d'entitats esportives, culturals i qualsevol altra associació que tinga la seua seu social en el municipi.
En aquest procediment es recull la sol·licitud per a zona esportiva, cultural i altres.
2. Documentació que cal aportar
- Sol.licitud
- Certificat de l'asseguradora indicant que la responsabilitat civil i si és el cas el d'accidents, per a l'exercici de l'activitat, que cobrisca el període de celebració de la fira.
3. Taxes o preus públics
Les entitats sense ànim de lucre estan exemptes
4. Normativa
- Bases específiques de la convocatòria.
- Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
6. Resolució
- Òrgan que resol: Alcaldia / regidoria delegada
- Termini per a resoldre: El termini de presentació de sol·licituds finalitzarà el dia 5 d'abril de 2024, encara que l'entitat organitzadora podrà variar aquesta data en funció de les necessitats administratives que faciliten la participació en la fira.
7. Silenci administratiu
Transcorregut el termini sense haver-se notificat/publicat la resolució legitima als interessats per a entendre desestimades, per silenci administratiu, la sol·licitud.
8. forma de presentació
Online: En compliment del que es preveu en l'article 12 del Decret 220/2014, de 12 de desembre, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament d'Administració Electrònica de la Comunitat Valenciana, les sol·licituds per a participar en la “FIRA DE MISLATA 2024” es presentaran per via telemàtica, mitjançant la signatura electrònica pròpia de l'entitat sol·licitant.
La sol·licitud telemàtica estarà accessible en la seu electrònica de l'Ajuntament de Mislata, o per qualsevol de les formes previstes en l'art. 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques (LPACAP).