Vés al contingut
  •  SEU ELECTRÒNICA
  •  OFICINA VIRTUAL
  •  CITA PRÈVIA
  • Castellano
  • Valencià

Presentació de l'alcalde

  • Castellano
  • Valencià
© 2022 - Ajuntament de Mislata, logo

Mislata

  • Inici
  • Ajuntament
    • Presentació de l'alcalde
    • Junta de govern
      • Composició i competències
      • Tinents d'alcalde
      • Extractes de les actes
    • Ple
      • Competencies i organitzacio del Ple
      • Membres del Ple
      • Grups politics municipals
      • Junta de portaveus
      • Órdres del día
      • Actes
      • Mocions
    • Equip de govern
      • Àrees de govern
      • Delegacions
    • Serveis i Departaments
    • Edificis i dependències municipals
  • Administració
    • Oficina Virtual
      • Agència de desenvolupament local
      • Associacions
      • Benestar social
      • Comerç
      • Cultura
      • Educació
      • Esports
      • Festes
      • Gestió tributària
      • Indústria. Activitats i llicències.
      • Intervenció
      • Joventut
      • La Fàbrica
      • Mercats
      • Obres i servicis
      • Oficina d'atenció a la ciutadania
      • Oficina Municipal d'Informació al Consumidor OMIC
      • Padró d'Habitants
      • Pagament Online de Tributs i Taxes Municipals
      • Patrimoni
      • Policia
      • Politiques d'igualtat
      • Recursos humans
      • Sanitat
      • Secretaria
      • Sol·licitud d'assessorament jurídic en matèria de desnonaments
      • Tresoreria
      • Tramitació electrònica de factures
      • Transparència
      • Urbanisme
      • Vehicles
    • Transparència
      • Organització política
      • Organització administrativa
      • Informació jurídica i patrimonial
      • Contractes, convenis i subvencions
      • Informació econòmica i financera
      • Informació urbanística i mediambiental
    • Subvencions
      • Convocatòries de subvencions en tramitació
      • Subvencions 2025
      • Subvencions 2024
      • Subvencions 2023
      • Subvencions 2022
      • Subvencions 2021
      • Subvencions 2020
      • Subvencions 2019
      • Subvencions 2018
      • Subvencions 2017
      • Subvencions 2016
      • Subvencions 2015
      • Normativa i regulació
      • Sistema Nacional de Publicitat de Subvencions
    • Convenis
      • 2025
      • 2024
      • 2023
      • 2022
      • 2021
      • 2020
      • 2019
      • 2018
      • 2017
      • 2016
      • 2015
      • 2011
    • Ordenances
      • Ordenances de Secretaria
      • Ordenances Fiscals
      • Ordenances de Tresoreria
    • Plataforma de contractació de l'Estat
    • Cita Prèvia Serveis
      • Sol·licitud de cita
      • Cancel·lació Cita Prèvia
      • Consulta/Edició de Cita Prèvia
    • Integritat i Bon Govern
  • Informa't
    • Notícies
    • Agenda
      • Històric d'agenda
    • Tauler d'anuncis
    • Vídeos
    • Galeria d'imatges
    • Ciutat de Mislata
    • Sondeig d'Opinió Ciutadana
    • Predicció Meteorològica
    • Telèfons d'interés
    • Protecció de dades
      • Política de Privacitat
      • Registre d'Activitats de Tractament
      • Exercici de drets en protecció de dades de caràcter personal
      • Política de seguretat de la informació
  • Associacions
    • Culturals
    • Dones
    • Esportives
    • Educatives
    • Falles
    • Festes
    • Juvenils
    • ONGs
    • Persones majors
    • Professionals
    • Veïnals
    • Altres
  • Altres Webs
  • SEDE ELECTRÓNICA
  • CITA PREVIA
  • OFICINA VIRTUAL

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Administració
  3. Oficina Virtual
  4. Patrimoni
  5. Sol·licitud d'autorització demanial per a les ocupacions del recinte firal
Enviat per dgarcia el dj., 27/02/2025 - 08:56
Sol·licitud d'autorització demanial per a les ocupacions del recinte firal
Cuerpo

1. Objecte del procediment.
Sol·licitud d'autorització demanial per a les ocupacions del recinte firal situat al carrer Hospital del terme municipal de Mislata per a activitats promogudes per particulars.
L'autorització demanial s'autoritza pel termini sol·licitat i sempre que es trobe dins de les dates assenyalades en les bases i convocatòria.
L'autorització demanial no suposa en cap cas la transmissió de la propietat del terreny, que continuarà sent de titularitat municipal i només produirà efectes mentisques concórreguen les condicions assenyalades en l'autorització que es concedisca.

2. Qui pot sol·licitar-ho? Requisits.
Qualsevol persona amb capacitat d'obrar que reunisca els requisits establits en les bases reguladores i la convocatòria.
Estar al corrent en el pagament de les obligacions tributàries municipals.

3. Documentació a aportar.

  • Sol·lictud, on s'indique la data d'incio i fi de l'activitat, inclosos els dies de muntatge i desmuntatge de les infraestructures que es vagen a muntar.
  • Si és el cas, acreditació de la representació.
  • Finalitat de l'activitat: memòria de l'activitat que es pretenga realitzar i dels elements que es proposa muntar o instal·lar. Així com, els horaris de l'activitat, i haurà d'indicar si sol·licita els aparcaments indicats en l'annex a la present convocatòria.

4. Termini de presentació de sol·licituds.
Es determinarà en l'anunci de la convocatòria.

5. Formes de pagament.

  • Taxes o preu públic.
    • No procedix en este tràmit.

6. Normativa.

  • Ordenança reguladora del procediment per a l'autorització demanial d'ús del recinte firal de l'Ajuntament de Mislata (B.O.P. de València, nº228, 26 novembre de 2024).
  • Bases reguladores per a la presentació de sol·licituds per a l'autorització demanial d'ús del recinte firal per a la celebració de concerts, aprovada per Resolució de l'Alcaldia núm. 566, de data 17 de febrer de 2025.
  • Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
  • Reial decret 1372/1986, de 13 de juny, pel qual s'aprova el Reglament de Béns de les Entitats Locals.
  • Llei 7/1985, de 2 d'abril, Reguladora de les Bases del Règim Local.
  • Llei 33/2003, de 3 de novembre, del Patrimoni de les Administracions Públiques.

7. Resolució. 
Alcaldia.

8. Silenci administratiu: Negatiu. Article 24 Llei 39/2015 d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques .

9. Termini màxim de resolució: 3 mesos. Article 21 Llei 39/2015 d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.

10. Forma de presentació.
TRAMITACIÓ ELECTRÒNICA: En compliment del qual es preveu en l'article 12 del Decret 220/2014, de 12 de desembre, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament d'Administració Electrònica de la Comunitat Valenciana, les sol·licituds Es podrà *pre-asseure en el tràmit corresponent en la seu electrònica municipal https://mislata.sedipualba.es mitjançant l'ús de certificat digital. La sol·licitud telemàtica estarà accessible en la seu electrònica de l'Ajuntament de Mislata, A través del present enllaç.
PRESENCIALMENT: Les sol·licituds acompanyades de la documentació preceptiva es presentaran mitjançant CITA PRÈVIA. Registre General d'Entrada de l'Ajuntament de Mislata, (Pl. Constitució, 8). També, podran presentar-se en qualsevol registre o oficines determinades en l'article 16 de la Llei 39/2015, 1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques. 

@EL TRÀMIT NO ES TROBA EN VIGOR
Fecha Inicio
01-03-2025
Fecha Final
28-03-2025

TORNAR

© 2022 - Ajuntament de Mislata, logo

© 2022 - Ajuntament de Mislata
Plaça de la Constitució, 8
46920 Mislata
P4617100E

  • Aviso legal
  • Protección de datos
  • Mapa web
  • Contactar
  • Intranet
telefono
Telefona'ns al 963991100
email
correuciutada@mislata.es

 

xhtml_0_1css_1taw