1. Objecte del procediment.
Sol·licitud d'autorització demanial per a les ocupacions del recinte firal situat al carrer Hospital del terme municipal de Mislata per a activitats promogudes per particulars.
L'autorització demanial s'autoritza pel termini sol·licitat i sempre que es trobe dins de les dates assenyalades en les bases i convocatòria.
L'autorització demanial no suposa en cap cas la transmissió de la propietat del terreny, que continuarà sent de titularitat municipal i només produirà efectes mentisques concórreguen les condicions assenyalades en l'autorització que es concedisca.
2. Qui pot sol·licitar-ho? Requisits.
Qualsevol persona amb capacitat d'obrar que reunisca els requisits establits en les bases reguladores i la convocatòria.
Estar al corrent en el pagament de les obligacions tributàries municipals.
3. Documentació a aportar.
- Sol·lictud, on s'indique la data d'incio i fi de l'activitat, inclosos els dies de muntatge i desmuntatge de les infraestructures que es vagen a muntar.
- Si és el cas, acreditació de la representació.
- Finalitat de l'activitat: memòria de l'activitat que es pretenga realitzar i dels elements que es proposa muntar o instal·lar. Així com, els horaris de l'activitat, i haurà d'indicar si sol·licita els aparcaments indicats en l'annex a la present convocatòria.
4. Termini de presentació de sol·licituds.
Es determinarà en l'anunci de la convocatòria.
5. Formes de pagament.
- Taxes o preu públic.
- No procedix en este tràmit.
6. Normativa.
- Ordenança reguladora del procediment per a l'autorització demanial d'ús del recinte firal de l'Ajuntament de Mislata (B.O.P. de València, nº228, 26 novembre de 2024).
- Bases reguladores per a la presentació de sol·licituds per a l'autorització demanial d'ús del recinte firal per a la celebració de concerts, aprovada per Resolució de l'Alcaldia núm. 566, de data 17 de febrer de 2025.
- Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
- Reial decret 1372/1986, de 13 de juny, pel qual s'aprova el Reglament de Béns de les Entitats Locals.
- Llei 7/1985, de 2 d'abril, Reguladora de les Bases del Règim Local.
- Llei 33/2003, de 3 de novembre, del Patrimoni de les Administracions Públiques.
7. Resolució.
Alcaldia.
8. Silenci administratiu: Negatiu. Article 24 Llei 39/2015 d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques .
9. Termini màxim de resolució: 3 mesos. Article 21 Llei 39/2015 d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
10. Forma de presentació.
TRAMITACIÓ ELECTRÒNICA: En compliment del qual es preveu en l'article 12 del Decret 220/2014, de 12 de desembre, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament d'Administració Electrònica de la Comunitat Valenciana, les sol·licituds Es podrà *pre-asseure en el tràmit corresponent en la seu electrònica municipal https://mislata.sedipualba.es mitjançant l'ús de certificat digital. La sol·licitud telemàtica estarà accessible en la seu electrònica de l'Ajuntament de Mislata, A través del present enllaç.
PRESENCIALMENT: Les sol·licituds acompanyades de la documentació preceptiva es presentaran mitjançant CITA PRÈVIA. Registre General d'Entrada de l'Ajuntament de Mislata, (Pl. Constitució, 8). També, podran presentar-se en qualsevol registre o oficines determinades en l'article 16 de la Llei 39/2015, 1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques.