1. L'objecte del procediment: Escola de Nadal (Casa de la Dona) 2023
- Per a xiquetes i xiquets d'entre 3-16 anys.
- Dies de realització: del 26 al 29 de desembre de 2023 i del 2 al 5 de gener de 2024.
- Horari de 8.00 A 14.00 hores.
- Lloc de realització CEIP Amadeo Tortajada, Carrer Felipe Bellver 37, 46920 Mislata.
- Activitat gratuïta subvencionada per al desenvolupament del “Projecte de bosses de cura professional per a famílies amb filles i fills menors de 16 anys” del “Pla Corresponsables-Mislata Concilia”.
- Places limitades.
- Tindran prioritat les unitats familiars amb necessitats especials de conciliació i/o inclusió.
2. Documentació que cal aportar:
- 1 fotografia grandària carnet del xiquet o la xiqueta.
- Cartilla de la Seguretat Social, SIP o documentació necessària per a rebre assistència mèdica.
- Fitxa d'inscripció.
- Fitxa d'autorització amb les dades de les persones acreditades per a la recollida de els/as xiquets/as.
- Documentació que acredite el compliment de requisits de prioritat establits per la convocatòria del pla corresponsables.
3. Taxes o preus públics: 0
4. Formes de pagament:
Activitat gratuïta, subvencionada per al desenvolupament del “Pla Corresponsables – Mislata Concilia”.
5. Resolució:
El termini de preinscripció serà del dilluns 27 al dijous 30 de novembre de 2023 a través de la web de l'Ajuntament www.mislata.es
Llistats provisionals i assignació del número de serà el dilluns 4 de desembre de 2023.
Llistat definitiu serà dimarts 5 de desembre 2023.
El termini d'inscripció serà del dilluns 11 al divendres 15 de desembre de 2023, a través de la web de l'Ajuntament www.mislata.es
6. Silenci administratiu:
Article 25.5 de la LGS “El venciment del termini màxim sense haver-se notificat la resolució legitima als interessats per a entendre desestimada por silencie administratiu la sol·licitud de concessió de la subvenció”.
7. Forma de presentació:
Tramitació electrònica. En compliment del qual es preveu en l'article 12 del Decret 220/2014, de 12 de desembre, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament d'Administració Electrònica de la Comunitat Valenciana, les sol·licituds s'hauran de presentar per via telemàtica, mitjançant la signatura electrònica pròpia de l'entitat sol·licitant o de la persona que la represente. La sol·licitud telemàtica estarà accessible en la seu electrònica de l'Ajuntament de Mislata,https://mislata.sedipualba.es/
No obstant això, podran presentar-se en el Registre d'Entrada de l'Ajuntament i en qualsevol dels registres establits en l'article 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
8. Bonificacions prioritat:
Per a l'adjudicació es tindran en compte amb caràcter prioritari l'atenció a aquelles persones que complisquen els requisits establits en l'ORDRE 4/2022 de setembre de 2022, de la Vicepresidència d'Igualtat i Polítiques Inclusives, per la qual s'estableixen les bases reguladores que regiran el procediment de concessió d'ajudes econòmiques destinades a ajuntaments per al desenvolupament del projecte ”bosses de cura professional per a famílies amb filles i fills fins a 16 anys i la seua convocatòria per a l'exercici 2022”, en el qual es marquen els següents criteris:
- Famílies monoparentals.
- Víctimes de violència de gènere i d'altres formes de violències contra les dones.
- Dones en situació de desocupació de llarga duració.
- Dones majors de 45 anys.
- Unitats familiars on existisquen altres responsabilitats relacionades amb les cures.
- Famílies nombroses.
9. Assignació de places per al sorteig:
Les places que no hagen sigut cobertes per aquelles persones establides en el punt anterior, seran adjudicades per sorteig si el nombre de sol·licituds és superior al de places disponibles.
Important:
A. L'assignació de places es realitzarà atenent els criteris abans citats. Les places restants se sortejaran.
B. En efectuar la inscripció s'adjuntaran els documents que acrediten els criteris de selecció exposats anteriorment.
C. Si algun xiquet o xiqueta té alguna necessitat especial i es considera necessari es pot contactar amb La Casa de la Dona a través del correu agentigualtat@mislata.es
D. La falta d'assistència a les activitats, sense justificar, podrà penalitzar per a futures activitats similars a l'Ajuntament de Mislata.
E. El 20 de desembre es remetrà un correu electrònic per a confirmar la inscripció que inclourà la informació bàsica relacionada amb el funcionament d'esta activitat.