1. L'OBJECTE DEL PROCEDIMENT
La present sol·licitud té per objecte regular, en règim de concessió directa, mitjançant conveni amb les associacions de dones de Mislata per al procés de concessió de subvencions per al desenvolupament de programes, servicis i activitats en pro de la Igualtat durant l'any 2024. tal com es troba disposat en la Llei General de Subvencions 28/2003 del 17 de novembre, i a l'Ordenança General Reguladora de les Bases de Concessió de les Subvencions (aprovada inicialment per acord plenari en sessió del 26 de maig del 2016).
2. QUI POT SOL·LICITAR-HO
Associacions de dones la seu social de les quals i el seu àmbit d'actuació tinga lloc a Mislata. Totes elles hauran d'estar legalment constituïdes i inscrites en el Registre de l'Ajuntament de Mislata i en el Registre d'Associacions de la Generalitat Valenciana i que tinguen aprovat la realització del present conveni en el pressupost aprovat per l'Ajuntament de Mislata per a l'exercici 2024, existint consignació pressupostària a favor de les citades entitats.
3. REQUISITS
Desenvolupament d'un projecte anual de programes i activitats encaminat al foment de la Igualtat, d'oportunitats entre dones i homes, enfortiment de l'associacionisme de dones.
4. DOCUMENTACIÓ QUE CAL APORTAR
- Sol·licitud de subvenció firmada electrònicament.
- Declaració responsable firmada electrònicament (Annex I).
- Autorització per a recaptar les dades de les Seguretat Social, AEAT i la Hisenda Local. (Annex II)
- Memòria del projecte per al qual se sol·licita el conveni.
5. NORMATIVA
- Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
- Llei 28/2003 del 17 de novembre, General de Subvencions.
- Llei 14/2008 de 18 de novembre, d'associacions de la Comunitat Valenciana.
- Reglament d'Administració Electrònica de la Comunitat Valenciana, de 12 de desembre (Decret 220/2014)
- Ordenança General de Subvencions de l'Ajuntament de Mislata aprovada inicialment per acord plenari en sessió del 26 de maig del 2016.
- Pla Estratègic de Subvencions de l'Ajuntament de Mislata 2023´2024, amb les actualitzacions corresponents a l'adaptació i aprovació del PES en coherència amb el pressupost de l'exercici 2024.
6. RESOLUCIÓ I SILENCI ADMINISTRATIU.
Terminis establits en la Llei 39/2015, d'1 d'octubre del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
7. FORMA DE PRESENTACIÓ
En línia: es podrà presentar en el tràmit corresponent en la seu electrònica municipal https://mislata.sedipualba.es mitjançant l'ús de certificat digital de l'associació.
8. REQUISITS DE LA INSTÀNCIA
La instància haurà de ser firmada
Permet entitats que siguen persones jurídiques