1 Objecte del procediment.
És objecte de les presents Bases regular el procés selectiu per a la cobertura de 14 places d'Auxiliar Administratiu, vacants en la plantilla de l'Ajuntament de Mislata, per torn lliure mitjançant concurs oposició.
2 Documentació a aportar.
A la sol·licitud electrònica s'acompanyarà:
- a. Sol·licitud on ha de constar que es reunixen tots i cadascun dels requisits exigits en les bases de la convocatòria, referits a la data d'expiració del termini de presentació d'instàncies.
- b. Document original acreditatiu d'haver ingressat la Taxa per drets d'examen GRUP C, Subgrup C2 20 € (justificant bancari o resguard d'abonament de l'autoliquidació o, si és el cas, documentació acreditativa de tindre dret a reducció del 80% conforme a la modificació de l'ordenança reguladora de la taxa per la prestació de servici de drets d'examen publicada en el BOP núm. 34, de 16/02/2024 que modifica el que s'establix en les bases de la convocatòria del procés selectiu, sent l'import a abonar de 20€).
3 Normativa.
- Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el Text Refós de l'Estatut Bàsic de l'Empleat públic.
- Llei 30/1984, de 2 d'agost, de mesures per a la reforma de la funció pública; Llei 7/1985, de 2 d'abril, Reguladora de les Bases de Règim Local.
- Reial decret legislatiu 781/1986, de 18 d'abril, pel qual s'aprova el Text Refós de les disposicions legals vigents en matèria de Règim Local.
- Reial decret 896/1991, de 7 de juny, pel qual s'establixen les regles bàsiques i programes mínims al fet que ha d'ajustar-se el procediment de selecció dels funcionaris d'Administració Local.
- Llei 10/2010, de 9 de juliol, de la Generalitat, d'Ordenació i Gestió de la Funció Pública Valenciana.
- Decret 3/2017, 13 de gener del Govern Valencià, pel qual s'aprova el Reglament de Selecció, Provisió de Llocs de treball i mobilitat del personal de la funció pública valenciana.
- Reial decret 364/1995, de 10 de març, pel qual s'aprova el Reglament d'ingrés del personal al servici de l'Administració General de l'Estat i provisió de Llocs de treball i Promoció Professional dels funcionaris Civils de l'Administració de l'Estat.
- Així com per la resta de les disposicions legals i reglamentàries aplicables.
4 Resolució.
Finalitzat el termini de presentació de sol·licituds, l'Alcaldia Presidència dictarà resolució aprovant la llista provisional de persones admeses i excloses, indicant DNI, nom i cognoms i, si escau, menció expressa de la causa d'exclusió, que es publicarà en el Butlletí Oficial de la Província i en el Tauler d'anuncis de la Seu Electrònica de l'Ajuntament de Mislata. Així mateix, es publicarà en la pàgina web de l'Ajuntament, a efectes merament informatius.
A l'efecte de l'article 68 de la Llei 39/2015, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, en el termini de 10 dies hàbils comptats a partir del següent de la publicació en el Butlletí Oficial de la Resolució d'aprovació de la llista provisional de persones admeses i excloses, es podran esmenar els defectes o deficiències formals que pogueren observar-se en la sol·licitud de participació o realitzar les al·legacions que consideren convenient.
5 Forma de presentació.
Les sol·licituds per a participar en les proves selectives es presentaran per mitjans electrònics, en la Seu Electrònica de l'Ajuntament de Mislata, i d'acord amb el model que consta en la mateixa i en la pàgina web del mateix (www.mislata.es). Este model haurà de presentar-se emplenat i firmat, fent constar que la persona candidata reunix tots i cadascun dels requisits exigits en les Bases.
El termini de presentació de sol·licituds serà de 20 dies hàbils, a comptar del següent al de la publicació de l'extracte de la Convocatòria en el Butlletí Oficial de l'Estat. Si l'últim dia fora dissabte, diumenge o festiu es prorrogarà al primer endemà hàbil.
Les sol·licituds i restant documentació per a prendre part en la present convocatòria es presentaran per mitjans electrònics en la Seu Electrònica de l'Ajuntament de Mislata.