1 Objecte del procediment
És objecte de la present convocatòria la provisió en propietat d'UNA plaça d'oficial de Policia Local inclosa en les Ofertes d'Ocupació Pública 2021 (Resolució núm. 2432, de 08/06/2022) publicada en el BOP València núm. 142, de 26/07/2022. Esta plaça pertany al Grup B, Escala Administració Especial, Subescala Servicis Especials, Classe Policia Local i els seus auxiliars, Escala Executiva, de conformitat amb l'article 76 del text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat públic aprovat pel Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre i d'acord amb el que es disposa en la Llei 17/2017, de 13 de desembre, de coordinació de policies locals de la Comunitat Valenciana.
2. Documentació a aportar
- Sol·licitud on ha de constar que es reunixen tots i cadascun dels requisits exigits en les bases de la convocatòria, referits a la data d'expiració del termini de presentació d'instàncies, i s'indicaran, d'entre els següents, almenys dos mitjans pels quals desitge rebre els avisos: telemàticament, telèfon mòbil, telèfon fix, correu electrònic o missatge de mòbil-SMS.
- Titulació exigida
- Justificant de l'abonament de la taxa corresponent (GRUP B 40 €) i, si és el cas, justificació del dret de reducció conforme a l'Ordenança fiscal.
3. Normativa
La present convocatòria es regirà, a més de per el que es preveu en les bases, per la següent normativa:
- Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat públic.
- Llei 7/1985, de 2 d'abril, Reguladora de les Bases del Règim Local.
- Llei 17/2017, de 13 de desembre, de la Generalitat, de Coordinació de Policies Locals de la Comunitat Valenciana.
- Reial decret legislatiu, 781/1986, de 18 d'abril, pel qual s'aprova el Text Refós de les disposicions legals vigents en matèria de Règim Local.
- Reial decret 896/1991, de 7 de juny, pel qual s'establixen les regles bàsiques i els programes mínims al fet que ha d'ajustar-se el procediment de selecció dels funcionaris d'Administració Local.
- Llei 4/2021, de 16 d'abril, de Generalitat, de Funció Pública Valenciana.
- Decret 3/2017, de 13 de gener, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament de selecció, provisió de llocs de treball i mobilitat del personal de la funció pública valenciana.
- Decret 179/2021, de 5 de novembre, del Consell, d'establiment de les bases i criteris generals per a la selecció, promoció i mobilitat en els cossos de la policia local de la Comunitat Valenciana.
- Altres disposicions normatives que resulten aplicables a la matèria i/o aquelles que substituïsquen o desenrotllen les normes anteriorment citades.
4 Resolució.
Finalitzat el termini de presentació d'instàncies, l'Alcaldia, o persona en qui delegue, dictarà resolució declarant aprovada la llista provisional d'aspirants admesos i exclosos, que es publicarà en el Butlletí Oficial de la Província i en el tauler d'anuncis electrònic de l'Ajuntament de Mislata, concedint-se un termini de 10 dies hàbils per a esmenar els defectes que hagen motivat l'exclusió o per a realitzar les al·legacions que es consideren oportunes; per Resolució d'Alcaldia s'aprovarà la llista d'aspirants admesos i exclosos i es publicarà en el tauler d'anuncis electrònic del Consistori i en la web de l'Ajuntament (www.mislata.es), en este últim cas a efectes informatius, concedint-se un termini de 10 dies per a esmena de defectes.
5 Forma de presentació.
Les sol·licituds es presentaran en el Registre General de l'Ajuntament o en la forma que determina l'article 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
Les instàncies es dirigiran a l'atenció de l'Alcaldia-Presidència, en instància-model que estarà disponible com a tràmit en la seu electrònica municipal https://mislata.sedipualba.es i s'haurà de disposar de certificat digital.
El termini per a presentar sol·licituds per a participar en el procés serà de 10 dies hàbils, comptats a partir de l'endemà de la publicació de l'anunci de la convocatòria en el Boletín Oficial del Estado.
6. Taxa
La taxa a abonar, de conformitat amb la modificació de l'ordenança reguladora de la taxa per la prestació de servici de drets d'examen publicada en el BOP núm. 34, de 16/02/2024 és: Grup B, 40 €; prova psicotècnica 80 €.
En el cas de la prova psicotècnica, l'obligació de pagament es produirà quan s'haja d'accedir a esta, havent d'acreditar l'abonament de l'autoliquidació corresponent per a continuar el procés selectiu.