Termini de presentació de sol·licituds: del 3 al 15 d'octubre de 2024
OBJECTE
Concessió d'una prestació econòmica familiar en matèria de serveis socials mitjançant concurrència competitiva dirigides a nuclis familiars en els quals s'haja produït durant 2024 un naixement d'un/a fill/a, un acolliment familiar o una adopció d'un/a xiquet/a, nascut/da en aquest mateix any, per a ajudar a sufragar les despeses derivades de la nova situació.
Les ajudes aniran destinades a l'adquisició de béns relacionats amb les necessitats del/la xiquet/a que es troben entre els de la següent relació:
- Productes d'higiene, alimentació i farmàcia.
- Roba carrosseria i articles complementaris.
- Bolquers i uns altres de similar naturalesa.
Aquesta ajuda serà única en la unitat familiar i devengarà en produir el fet constitutiu de la seua concessió.
PERSONES BENEFICIÀRIES
Seran beneficiaris/as d'aquesta ajuda els/les progenitors/es, tutors/es, acollidors/es o adoptants empadronats/des en el municipi de Mislata (almenys un/a d'ells), amb una antiguitat mínima d'un any, i en les quals s'haja produït una variació en la unitat familiar per naixement, acolliment o adopció.
TERMINI I LLOC DE SOL·LICITUD
1.- Lloc i forma de presentació:
PRESENCIALMENT: La persona interessada podrà presentar la sol·licitud acompanyada de la documentació preceptiva, PRÈVIA CITA, en:
- Centre Municipal de Serveis Socials “Sant Francesc” (Camí Vell de Xirivella, nº 30 cantonada C/ Sant Francesc d'Assís nº 13).
- Registre General d’Entrada de l’Ajuntament (Ubicació temporal C/ Mayor, 36).
També, podran presentar en qualsevol registre o oficines determinades en l’article 16 de la Llei 39/2015, 1 d’octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques. En aquests casos hauran de comunicar-ho.
TRAMITACIÓ ELECTRÒNICA: (Amb certificat digital, Cl@ve PIN o compte de correu electrònic, en els dos últims casos, haurà de signar en el Registre municipal amb posterioritat en un terme màxim de 10 dies naturals): Per a la presentació de les sol·licituds, i en compliment de l’article 14 de la Llei 39/2015 d’1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, les persones físiques podran triar en tot moment la presentació de les sol·licituds per mitjans electrònics o no.
La sol·licitud telemàtica estarà accessible en la seu electrònica de l’Ajuntament de Mislata, https://mislata.sedipualba.es/
2.- Termini de sol·licituds:
Del 3 al 15 d'octubre de 2024.
Més informació en les bases reguladores i documentació de la convocatòria.