Termini de presentació de sol·licituds: del 6 al 20 de febrer de 2023
OBJECTE
És objecte de les presents bases, la concessió, mitjançant règim de concurrència competitiva, a les persones que complisquen els requisits econòmics que es fixen anualment en la convocatòria d’ajudes, d’un títol de transport expedit per FGV per a desplaçar per les zones A, B, C i D del metre amb una duració d’un any.
PERSONES BENEFICIÀRIES
Seran benefciaris/as d’aquesta ajuda les persones majors de 65 anys, pensionistes per jubilació o invalidesa i persones amb diversitat funcional majors de 18 anys amb dictamen que acredite que presenten mobilitat reduïda, o dictamen on conste que mostra en el millor ull una agudesa visual igual o inferior al 0.1 amb correcció o un camp visual reduït a 10 graus o menys, empadronades en el municipi.
Atesa la naturalesa de les ajudes objecte d’aquestes bases i a la finalitat dirigida que és afavorir la convivència i ajudar a la integració de les persones majors del municipi, s’estableix l’excepció del compliment de les condicions de les persones benefciàries que estableix l’art. 13,2 de la Llei General de Subvencions.
REQUISITS
Estar empadronats/as i tindre la residència efectiva en el municipi com a mínim un any ininterromput i immediatament anterior a la sol·licitud. Haurà d’estar empadronat/a en el domicili que resideix. La persona sol·licitant haurà de disposar de DNI/NIE.
A més, haurà de complir una de les dues condicions següents:
1.- Ser pensionista per jubilació o invalidesa o major de 65 anys i no superar el barem d’ingressos mensuals fixat per a una persona (es tindran en compte els ingressos bruts de pensions, rendes, etc., de la unitat de convivència de la persona sol·licitant) i que s’estableix en la quantia de la pensió de jubilació amb 65 anys o més, en la seua modalitat sense cònjuge a càrrec, més un 10%.
El límit d’ingressos fixat com a màxim s’incrementarà un deu per cent acumulat per cada membre de la unitat familiar fins a un màxim de 5 membres.
2.- Ser major de 18 anys amb dictamen de mobilitat reduïda expedit per la Conselleria d’Igualtat i Polítiques Inclusives, equiparació vàlida per a les persones amb limitació visual, i en aquest cas no es tindran en compte els ingressos de la unitat de convivència.
TERMINI I LLOC DE SOL·LICITUD
1.- Lloc i forma de presentació:
PRESENCIALMENT: La persona interessada podrà presentar la sol·licitud acompanyada de la documentació preceptiva, PRÈVIA CITA, en:
- Registre Centre Municipal de Serveis Socials “Maestro Palau” (C/ Maestro Palau, 15 baix).
- Registre General d’Entrada de l’Ajuntament (Plaza Constitución, 8 baix).
També, podran presentar en qualsevol registre o oficines determinades en l’article 16.4 de la Llei 39/2015, 1 d’octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques.
TRAMITACIÓ ELECTRÒNICA: (Amb certificat digital, Cl@ve PIN o compte de correu electrònic, en els dos últims casos, haurà de signar en el Registre municipal amb posterioritat en un terme màxim de 10 dies naturals): Per a la presentació de les sol·licituds, i en compliment de l’article 14 de la Llei 39/2015 d’1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, les persones físiques podran triar en tot moment la presentació de les sol·licituds per mitjans electrònics o no.
La sol·licitud telemàtica estarà accessible en la seu electrònica de l’Ajuntament de Mislata, https://mislata.sedipualba.es/
2.- Termini de sol·licituds: del 6 al 20 de febrer de 2023
Informació del procediment: Oficina Virtual
Més informació en les bases reguladores de la convocatòria