Termini de presentació de sol·licituds: del 6 de març al 5 d'abril de 2024
OBJECTE
És objecte de la present convocatòria la concessió, mitjançant règim de concurrència no competitiva, a les persones que complisquen els requisits econòmics que es fixen anualment en la convocatòria d'ajudes, d'un títol de transport expedit per Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) per a desplaçar-se per les zones AB+ del metre amb una duració d'un any.
La concessió de l'ajuda de transport públic, així com les targetes que serveixen de suport magnètic a les citades ajudes tindran una validesa d'un any des de la seua activació. La persona beneficiària haurà de custodiar aquest suport davant possibles renovacions. L'Ajuntament de Mislata no es responsabilitzarà de la deterioració, pèrdua o extraviament de la targeta.
Les bases reguladores de la present convocatòries es troben recollides en l'Ordenança General de Subvencions de l'Ajuntament de Mislata, publicada en el BOP de 21 de juliol de 2016.
PERSONES BENEFICIÀRIES
Seran beneficiaris/as d'aquesta ajuda, les persones empadronades i amb residència efectiva en el municipi, que complisquen algun dels següents criteris:
- Amb edat igual o superior a 65 anys.
- Amb un grau de discapacitat reconegut igual a un 64% o superior.
Atesa la naturalesa de les ajudes objecte d'aquesta convocatòria i a la finalitat dirigida que és afavorir la convivència i ajudar a la inclusió de les persones majors o amb diversitat funcional reconeguda igual o superior al 64% del municipi, s'estableix l'excepció del compliment de les condicions de les persones beneficiàries que estableix l'art. 13,2 de la Llei General de Subvencions.
Lloc i forma de presentació
Presencialment: Les sol·licituds acompanyades de la documentació preceptiva es presentaran prèvia cita:
- Registres Centres Municipals de Serveis Socials.
- Registre General d'Entrada de l'Ajuntament de Mislata.
També, podran presentar-se en qualsevol registre o oficines determinades en l'article 16.4 de la Llei 39/2015, 1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Tramitació electrònica (Amb certificat digital, Cl@ve PIN o compte de correu electrònic, en els dos últims casos, haurà de signar en el Registre municipal amb posterioritat en un terme màxim de 10 dies naturals): En compliment del que es preveu en l'article 12 del Decret 220/2014, de 12 de desembre, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament d'Administració Electrònica de la Comunitat Valenciana, les sol·licituds s'hauran de presentar per via telemàtica, mitjançant la signatura electrònica pròpia de l'entitat sol·licitant o de la persona que la represente. La sol·licitud telemàtica estarà accessible en la seu electrònica de l'Ajuntament de Mislata, https://mislata.sedipualba.es/, a través del tràmit sol·licitud de participació.
Termini de sol·licituds:
Termini de presentació de sol·licituds: del 6 de març al 5 d'abril de 2024.
Més informació en les bases reguladores i documentació de la convocatòria