Termini de presentació de sol·licituds: del 21 de març al 15 de novembre de 2024, excepte les que especifiquen dates concretes.
Ajudes de necessitat social
1. Accés i manteniment de l'habitatge habitual:
a) Entrada habitatge de lloguer.
b) Desnonament habitatge de lloguer.
2. Protecció de subministraments.
Ajudes econòmiques dirigida al pagament de rebuts d'energia elèctrica, aigua i/o gas, quan es reba una notificació d'avís de tall.
3. Despeses destinades a cobrir necessitats bàsiques familiars.
a) Ajudes extraordinàries d'emergència social.
b) Ajudes manutenció infantil.
c) Ajuda Econòmica Familiar (AEF).
d) Beques de campament d'estiu.
e) Ajudes a famílies amb xiquets/as acollits/as.
4. Despeses excepcionals.
a) Ulleres.
b) Audiòfons.
c) Ajudes per a la inclusió:
- Temporals per a desplaçaments, beques de menjador i escoles infantils.
- Per a desplaçaments.
- Transport per a persones usuàries del centre Ocupacional Municipal (COM).
- Ajudes econòmiques per a transport públic per a persones amb grau de discapacitat i mobilitat reduïda.
- Activitats d'oci i temps lliure per a persones amb discapacitat.
- Programa Infància Activa (PIA).
- Exempcions.
Prestacions i serveis municipals
1. Targeta d'estacionament per a vehicles que transporten persones amb mobilitat reduïda.
2. Servei d'Ajuda a domicili (SAD).
3. Ajuda solidària.
4. Conveni per al compliment de les penes de treball en benefici de la comunitat.
5. Escola Menjador períodes vacacionals.
6. Menjar a Casa.
7. Servei de geolocalització.
TERMINI I LLOC DE SOL·LICITUD
1.- Lloc i forma de presentació:
PRESENCIALMENT: La persona interessada podrà presentar la sol·licitud acompanyada de la documentació preceptiva, PRÈVIA CITA, en:
- Registres dels Centres Municipals de Serveis Socials.
- Registre General d’Entrada de l’Ajuntament.
També, podran presentar en qualsevol registre o oficines determinades en l’article 16 de la Llei 39/2015, 1 d’octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques. En aquests casos hauran de comunicar-ho.
TRAMITACIÓ ELECTRÒNICA: (Amb certificat digital, Cl@ve PIN o compte de correu electrònic, en els dos últims casos, haurà de signar en el Registre municipal amb posterioritat en un terme màxim de 10 dies naturals): Per a la presentació de les sol·licituds, i en compliment de l’article 14 de la Llei 39/2015 d’1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, les persones físiques podran triar en tot moment la presentació de les sol·licituds per mitjans electrònics o no.
La sol·licitud telemàtica estarà accessible en la seu electrònica de l’Ajuntament de Mislata, https://mislata.sedipualba.es/
2.- Termini de sol·licituds:
El termini de sol·licituds s'iniciarà el 21 de març i finalitzarà el dia 15 de novembre de 2024, excepte aquelles en què s'especifiquen dates concretes.
Les sol·licituds registrades amb anterioritat a la data d'entrada en vigor de les presents convocatòria es valoraran i, si és el cas, aprovaran o denegaran per criteri tècnic i amb efectes retroactius a data 1 de gener de 2024.
Més informació en les bases reguladores i documentació de la convocatòria.