Termini de presentació de sol·licituds: del 8 de febrer al 7 març de 2022 (20 dies hàbils)
Objecte
És objecte de les presents bases, la concessió, mitjançant règim de concurrència competitiva, a les persones que complisquen els requisits econòmics que es fixen anualment en la convocatòria d'ajudes, d'un títol de transport expedit per FGV per a desplaçar-se per les zones A, B, C i D del metre amb una duració d'un any.
Persones beneficiàries
Seran beneficiaris/es d'aquesta ajuda les persones majors de 65 anys, pensionistes per jubilació o invalidesa i persones amb diversitat funcional majors de 18 anys amb dictamen que acrediten que presenten mobilitat reduïda, o dictamen on conste que mostra en el millor ull una agudesa visual igual o inferior al 0.1 amb correcció o un camp visual reduït a 10 graus o menys, empadronades en el municipi.
Atesa la naturalesa de les ajudes objecte d'aquestes bases i a la finalitat dirigida que és afavorir la convivència i ajudar a la integració de les persones majors del municipi, s'estableix l'excepció del compliment de les condicions de les persones beneficiàries que estableix l'art. 13,2 de la Llei General de Subvencions.
Requisits
Estar empadronats/des i tindre la residència efectiva en el municipi com a mínim un any ininterromput i immediatament anterior a la sol·licitud. Haurà d'estar empadronat/a en el domicili que resideix. La persona sol·licitant haurà de disposar de DNI/NIE.
A més, haurà de complir una de les dues condicions següents:
1. Ser pensionista per jubilació o invalidesa o major de 65 anys i no superar el barem d'ingressos mensuals fixat per a una persona (es tindran en compte els ingressos bruts de pensions, rendes, etc., de la unitat de convivència de la persona sol·licitant) i que s'estableix en la quantia de la pensió de jubilació amb 65 anys o més, en la seua modalitat sense cònjuge a càrrec, més un 10%. El límit d'ingressos fixat com a màxim s'incrementarà un deu per cent acumulat per cada membre de la unitat familiar fins a un màxim de 5 membres.
2. Ser major de 18 anys amb dictamen de mobilitat reduïda expedit per la Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives, equiparació vàlida per a les persones amb limitació visual, i en aquest cas no es tindran en compte els ingressos de la unitat de convivència.
Lloc i forma de presentació
Presencialment: Les sol·licituds acompanyades de la documentació preceptiva es presentaran prèvia cita:
- Centre Municipal de Serveis Socials, de dilluns a divendres (C/ Maestro Palau, 15).
- Registre General d'Entrada de l'Ajuntament de Mislata, de dilluns a divendres (Pl. Constitució, 8)
També, podran presentar-se en qualsevol registre o oficines determinades en l'article 16 de la Llei 39/2015, 1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques. En aquests casos hauran de comunicar-se.
Tramitació electrònica (Amb certificat digital, Cl@ve PIN o compte de correu electrònic): En compliment del que es preveu en l'article 12 del Decret 220/2014, de 12 de desembre, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament d'Administració Electrònica de la Comunitat Valenciana, les sol·licituds s'hauran de presentar per via telemàtica, mitjançant la signatura electrònica pròpia de l'entitat sol·licitant o de la persona que la represente. La sol·licitud telemàtica estarà accessible en la seu electrònica de l'Ajuntament de Mislata, https://mislata.sedipualba.es/, a través del tràmit sol·licitud de participació.
Més informació en les bases reguladores i documentació de la convocatòria