1. L'objecte del procediment
Per a l'execució d'obres que porten implícita el canvi d'ús d'un immoble.
2. Taxes o preus públics
El pagament es realitzarà mitjançant autoliquidació en línia, en els següents enllaços:
En aquest mateix enllaç es podrà realitzar el pagament mitjançant targeta bancària.
En cas de voler realitzar el pagament en efectiu:
Oficines de les entitats Bancàries següents: Caixa popular Coop. Cdto. Val., BBVA, Banc de Santander, Eurocajarural, Ibercaja, Cajamar, Kutxa Bank, Banc Sabadell, CaixaBank i Bankia.
Màquina automàtica situada a la Casa de la Vila d'aquest municipi.
Les persones físiques podran sol·licitar autoliquidacions assistides generades per aquesta administració, per a això deuran cita prèvia en l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania (OAC), i personar-se en ella perquè es generen les mateixes.
3. Documentació que cal aportar
- Sol.licitud.
- Còpia de l'autoliquidació realitzada i acreditació del pagament de la taxa.
- Còpia de l'autoliquidació realitzada i acreditació del pagament del ICIO.
- Identificació del director de les obres, mitjançant escrit d'assumpció de la direcció d'obra signat pel tècnic.
- Identificació de l'empresa constructora aportant IAE que corresponga.
- Projecte bàsic, subscrit per tècnic competent que incloga els documents preceptius d'acord amb la normativa aplicable, visat pel col·legi oficial corresponent. En el cas que no estiga visat haurà d'aportar-se certificat de col·legiació.
- Estudi o estudi bàsic de Seguretat i Salut, segons siga procedent.
- Estudi de Gestió de Residus de la construcció i demolició.
- Fulla d'Estadística d'edificació i habitatge que pot trobar en el següent enllaç: https://www.mitma.gob.es/...
- En el seu cas, document autoritzant la representació.
- Acreditació que el local no està afectat a cap reserva obligatòria (ejem.: descripció declaració d'obra nova; nota simple del Registre de la Propietat…).
4. Normativa
- Llei 3/2004, de 30 de juny, d'Ordenació i Foment de la qualitat de l'Edificació.
- Decret legislatiu 1/2021, de 18 de juny, del Consell d'aprovació del text refós de la Llei d'ordenació del territori, urbanisme i paisatge.
- Normes i Ordenances del Pla General d'Ordenació Urbana de Mislata.
- Ordenança Fiscal sobre exaccions de les taxes per atorgament de llicències urbanístiques.
- Ordenança Fiscal municipal sobre construccions, instal·lacions i obres.
5. Forma de presentació
En línia
Es podrà realitzar la tramitació per la seu electrònica.
Presencial
El/la ciutadà/a podrà presentar la seua sol·licitud en les oficines de registre de l'Ajuntament o qualsevol altra de les previstes en l'art. 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, demanant sempre cita prèvia.
Serà necessari demanar cita prèvia