1. Objecte del procediment:
Modificació de dades en el Registre Municipal d'Associacions que figuren inscrites en el Registre municipal d'Associacions de Mislata. Les associacions inscrites estan obligades a notificar al Registre tota modificació de les dades dins del mes següent al qual es produïsca.
2. Requisits:
Figurar inscrits en el Registre municipal d'Associacions de Mislata.
3. Documentació a aportar:
- Sol·licitud
- Documentació referida a la modificació sol·licitada.
- Acta que acredita la modificació sol·licitada.
4. Taxes o preu públic:
No existeix per a aquest procediment.
5. Formes de pagament:
No correspon.
6. Normativa:
- Llei orgànica 1/2002, de 22 de març reguladora del dret d'associació.
- Llei 14/2008, d 18 de novembre de la Generalitat, d'associacions de la Comunitat Valenciana.
- Reial decret 2568/1986, de 28 de novembre, pel qual s'aprova el Reglament d'Organització, Funcionament i Règim Jurídic de les Entitats Locals.
7. Resolució:
La modificació de dades es realitzarà en el termini de quinze dies. En cas que la modificació sol·licitada no estiga degudament justificada, es desestimarà mitjançant Resolució de l'Alcaldia-Presidència, dictada en el termini de quinze dies des de la sol·licitud, llevat que aquest haguera d'interrompre's per la necessitat d'aportar documentació no inclosa inicialment.
8. Silenci administratiu:
Positiu.
9. Forma de presentació
TRAMITACIÓ ELECTRÒNICA: En compliment del qual es preveu en l'article 12 del Decret 220/2014, de 12 de desembre, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament d'Administració Electrònica de la Comunitat Valenciana, les sol·licituds s'hauran de presentar per via telemàtica, mitjançant la signatura electrònica pròpia de l'entitat sol·licitant o de la persona que la representa. La sol·licitud telemàtica estarà accessible en la seu electrònica de l'Ajuntament de Mislata, https://mislata.sedipualba.es/, a través del tràmit corresponent.