1. Objecte del procediment
Sol·licitud d'espais municipals de persones majors:
- "Centre d'activitats sènior”
- “Espai municipal sènior El Sud”
- “Espai municipal sènior El Quint”
- “Espai municipal sènior La Fàbrica”
*Queden exemptes totes les sol·licituds de cessió del local per als actes o activitats contemplades en els convenis de col·laboració entre l'Ajuntament i les associacions de persones majors.
2. Documentació requerida
- Instància general correctament emplenada dirigida a la Regidoria de Persones Majors.
- Pòlissa vigent de responsabilitat civil de l'acte per al qual se sol·licita l'espai.
- La instància detallarà:
- Descripció de l'acte: data, horari i contingut de l'acte.
- Espai sol·licitat: centre i sales.
- Equipament i recursos que es precisen: necessitats tècniques i de mobiliari.
- Personal autoritzat: nom i cognoms, telèfon i e-mail.
3. Normativa
- Llei de procediment administratiu comú de les administracions públiques, llei 39/2015, d'1 d'octubre.
- Reglament d'Administració Electrònica de la Comunitat Valenciana, de 12 de desembre (Decret 220/2014).
- Normes de funcionament intern del centre de Serveis Socials i Persones Majors (Decret 403/02).
4. Resolució
L'Ajuntament de Mislata comunicarà per escrit els termes d'autorització del local a través del correu electrònic de la persona interessada.
5. Silenci administratiu
Segons l'article 24.1 de la llei de procediment administratiu. “El silenci tindrà efecte desestimatori en els procediments relatius a l'exercici del dret de petició, a què es refereix l'article 29 de la Constitució, aquells l'estimació dels quals tinguera com a conseqüència que es transferiren al sol·licitant o a tercers facultats relatives al domini públic o al servei públic, impliquen l'exercici d'activitats que puguen danyar el medi ambient i en els procediments de responsabilitat patrimonial de les Administracions Públiques”.
6. Forma de presentació
- Presencialment: La persona interessada podrà presentar la sol·licitud acompanyada de la documentació preceptiva, PRÈVIA CITA, en:
- Registre Centre Municipal de Serveis Socials “Maestro Palau” (C/ Maestro Palau, 15 baix).
- Registre General d'Entrada de l'Ajuntament (Plaza Constitución, 8 baix).
- També, podran presentar-se en qualsevol registre o oficines determinades en l'article 16.4 de la Llei 39/2015, 1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques.
- Tramitació electrònica: (Amb certificat digital, Cl@ve PIN o compte de correu electrònic, en els dos últims casos, haurà de signar en el Registre municipal amb posterioritat en un terme màxim a 10 dies naturals): Per a la presentació de les sol·licituds, i en compliment de l'article 14 de la Llei 39/2015 d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, les persones físiques podran triar en tot moment la presentació de les sol·licituds per mitjans electrònics o no. En tot cas, estaran obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les Administracions Públiques per a la realització de qualsevol tràmit d'un procediment administratiu:
- Les persones jurídiques.
- Les entitats sense personalitat jurídica.
- Els qui exercisquen una activitat professional per a la qual es requerisca col·legiació obligatòria.
- Els qui representen a un interessat que estiga obligat a relacionar-se electrònicament amb l'Administració.
La sol·licitud telemàtica estarà accessible en la seu electrònica de l'Ajuntament de Mislata, https://mislata.sedipualba.es/.
7. Termini de presentació
Es podran presentar sol·licituds per a la cessió de l'espai durant tot l'any.
El termini màxim de presentació de la instància és de deu dies hàbils d'antelació a la data de sol·licitud de l'espai.
En cas de cancel·lació s'ha de comunicar per escrit mitjançant instància general amb un mínim de quaranta-huit hores d'antelació a la data d'autorització de l'ús de l'espai.
8. Requisits de la instància
- La instància haurà de ser correctament detallada i signada.
- Les persones interessades seran persones jurídiques.
- S'adjuntarà el certificat de la pòlissa vigent.
9. Condicions de cessió del local
- S'haurà de consultar amb el personal tècnic de persones majors del Centre Mestre Palau els mitjans materials dels quals es disposa en cada espai, així com la seua disponibilitat.
- L'organització autoritzada haurà de respectar l'horari assignat, el bon ús de les instal·lacions, les característiques i la dotació tècnica dels espais cedits. En cap cas es podran sobrepassar les mesures contemplades per a limitar el so o soroll.
- La persona que signa la sol·licitud rebrà instruccions i/o material, si escau, i serà la responsable de coordinar el muntatge i adequar l'espai durant el temps cedit, així com, garantir el correcte desenvolupament de l'activitat i de supervisar el bon estat de les instal·lacions una vegada finalitzat l'acte.
- En finalitzar l'activitat, l'entitat haurà de deixar l'espai recollit i en les mateixes condicions en què se li va cedir (sobretot, en el que fa referència a neteja i recollida de desaprofitaments).
- El prenedor de l'assegurança serà la persona responsable civil de l'acte.
- Queda prohibit l'accés a la sala amb menjar o beguda, excepte amb autorització expressa.
- No està permés penjar cartelleria i/o publicitat en les parets de la sala, excepte amb autorització expressa.
- El mal ús de les instal·lacions, el desordre en el mobiliari o l'incompliment de les normes d'ús del centre durant la celebració dels actes organitzats per les entitats, serà causa suficient per a denegar en el futur noves autoritzacions a les persones responsables, sense perjudici d'exigir-los les oportunes reparacions.
- L'entitat sol·licitant haurà de contractar una assegurança de responsabilitat civil del personal, tècnics/as, voluntaris/as i participants que intervinguen en l'acte per al qual ha sigut autoritzat l'ús de la sala.
- En el cas que l'activitat tinga lloc fora de l'horari del centre sol·licitat, la persona responsable atendrà les indicacions del servei de consergeria per al bon ús de les instal·lacions.
- L'entitat organitzadora es compromet a complir les normes de seguretat establides en el local (accés, eixides d'emergència, ventilació, il·luminació...) sent responsable de les possibles conseqüències en cas del seu incompliment.