1. Objecte del procediment:
- Certificat d'estar al corrent amb les obligacions tributàries locals.
- Certificats d'ajudes concedides.
2. Documentació a aportar:
- Justificant del pagament realitzat de la Taxa en el cas del certificat d'estar al corrent. Indicant en la instància el número de justificant de la Taxa abonada per l'expedició del certificat en el cas que siga necessari.
3. Normativa:
- Llei general tributària. Article 73 RD 1065/2007 Reglament General de les actuacions i els procediments de gestió i inspecció tributària de desenvolupament de les normes comunes dels procediments d'aplicació dels tributs.
4. Resolució:
La present sol·licitud inicia el procediment administratiu per a l'expedició per la Tresoreria Municipal del corresponent certificat, en el termini de 20 dies.
La falta d'emissió d'un certificat en termini no determina que s'entenga amb caràcter positiu.
5.Recursos:
Una vegada emés el certificat, l'obligat tributari podrà manifestar la seua disconformitat amb qualsevol de les dades que formen part del seu contingut en el termini de 10 dies, comptant-los a partir de l'endemà de la seua recepció, mitjançant un escrit en el qual sol·licite la modificació del certificat dirigit a l'òrgan que l'haja expedit, al qual s'adjuntaran els elements de prova que s'estime convenient per a acreditar la seua sol·licitud.
6. Forma de presentació:
PRESENCIALMENT: Les sol·licituds acompanyades de la documentació preceptiva es presentaran PRÈVIA CITA:
- Registre General de l'Ajuntament (Plaça Constitució, 8).
- També, podran presentar-se en qualsevol registre o oficines determinades en l'article 16 de la Llei 39/2015, 1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques. En aquests casos hauran de comunicar-se.
TRAMITACIÓ ELECTRÒNICA: (Amb certificat digital, Cl@ve PIN o compte de correu electrònic, en els dos últims casos, haurà de signar en el Registre municipal amb posterioritat en un terme màxim de 10 dies naturals): Per a la presentació de les sol·licituds, i en compliment de l'article 14 de la Llei 39/2015 d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, les persones físiques podran triar en tot moment la presentació de les sol·licituds per mitjans electrònics o no. En tot cas, estaran obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les Administracions Públiques per a la realització de qualsevol tràmit d'un procediment administratiu:
- Les persones jurídiques.
- Les entitats sense personalitat jurídica.
- Els qui exercisquen una activitat professional per a la qual es requerisca col·legiació obligatòria.
- Els qui representen a un interessat que estiga obligat a relacionar-se electrònicament amb l'Administració.
La sol·licitud telemàtica estarà accessible en la seu electrònica de l'Ajuntament de Mislata, https://mislata.sedipualba.es/.