1. L'objecte del procediment:
L'objecte d'esta convocatòria és regular la concessió dels PREMIS FALLES CIUTAT MISLATA 2025 a la millor crítica i/o sàtira local i a la necessitat de promoure la igualtat entre dones i hòmens i la prevenció de la violència de gènere.
2. Documentació que cal aportar:
L'esbós amb l'explicació del monument i de l'escena que concorre al premi, juntament amb la sol·licitud.
3. Taxes o preus públics: 0.
4. Formes de pagament: no hi ha.
5. Normativa:
- Llei General de subvencions, llei 38/2003, de 17 de novembre.
- RD 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament de la LGS.
- Pla estratègic de subvencions Ajuntament de Mislata.
- Bases d'Execució Pressupost Prorrogat per a 2024 de l'Ajuntament de Mislata.
- Ordenança General de Subvencions de l'Ajuntament de Mislata.
- Convocatòria.
6. Resolució:
El dia 16 de març es coneixerà la decisió del jurat, que es comunicarà telefònicament a les comissions guanyadores i, a més es farà públic en la web de l'Ajuntament de Mislata (www.mislata.es).
El termini màxim per a resoldre i notificar la resolució del procediment de concessió no podrà excedir de sis mesos. El termini es computarà a partir de la publicació de la corresponent convocatòria, llevat que la mateixa pospose els seus efectes a una data posterior.
El venciment del termini sense haver-se notificat la resolució legitima als interessats, servirà per a entendre com desestimada, per silenci administratiu, la sol·licitud de participació en el certamen.
La resolució de concessió esgotarà la via administrativa. Contra ella es podrà interposar recurs potestatiu de reposició en el termini d'un mes, a comptar des de l'endemà de la seua notificació, o bé directament recurs contenciós administratiu, en el termini de dos mesos a comptar des de l'endemà de la seua notificació, de conformitat amb el que es disposa en l'article 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa
7. Silenci administratiu:
D'acord amb l'article 25.5 de la LGS “El venciment del termini màxim sense haver-se notificat la resolució legitima a les persones interessades per a entendre desestimada per silenci administratiu la sol·licitud de concessió de la subvenció”.
8. Forma i termini de presentació de sol·licituds:
Tramitació electrònica. En compliment del que es preveu en l'article 12 del Decret 220/2014, de 12 de desembre, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament d'Administració Electrònica de la Comunitat Valenciana, les sol·licituds s'hauran de presentar per via telemàtica, mitjançant la firma electrònica pròpia de l'entitat sol·licitant o de la persona que la represente. La sol·licitud telemàtica estarà accessible en la seu electrònica de l'Ajuntament de Mislata, https://mislata.sedipualba.es/
El termini de presentació de la sol·licitud i dels treballs serà des de l'endemà de la publicació de l'extracte de la convocatòria en el Butlletí Oficial de la Província i finalitzarà deu dies naturals després.