1. Objecte del procediment
Instància per les quals se sol·licita la iniciació d'un expedient per a la concessió d'un gual en via pública.
2. Documentació que cal aportar
Plànol d'emplaçament
- Pla de cotes i superfícies
- Pla de distribució on es contemplen:
- Distribució de vehicles amb corredors de circulació i el seu recorregut
- Punts d'enllumenat, emergències i quadre general
- Sistema de Protecció contra incendis
Els tres plans han d'estar signats per tècnic competent.
FAMILIARS I COMERCIALS:
Escriptura de propietat o contracte d'arrendament.
3. Taxes o preus públics
- Pagament de la taxa per entrada de vehicles a través de voreres i reserva de via pública, i d'aparcaments exclusius, càrrega i descàrrega de mercaderies.
- Pagament de la placa senyalitzadora de gual que s'entregarà.
En cas de resolució favorable (se li expedirà el corresponent document que justifique la concessió de l'autorització sol·licitada, previ el pagament dels drets que graven la concessió d'estos, sense el requisit de la qual es considerarà nul·la i sense efecte l'autorització concedida per l'Alcaldia).
D'esta manera, no seria necessari aportar la taxa (Còpia de l'autoliquidació realitzada i acreditació del seu pagament) prèviament, sinó una vegada es requerisca després d'haver sigut autoritzat el gual.
4. Normativa
5. Resolució
- Òrgan que resol:
- Alcaldia.
- Termini per a resoldre:
- Tres mesos.
6. Silenci administratiu
- Negatiu. Es considera desestimat si passa el termini anterior sense que s'haja notificat la resolució a la persona sol·licitant.
7. Forma de presentació
Electrònica
En compliment del qual es preveu en l'article 12 del Decret 220/2014, de 12 de desembre, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament d'Administració Electrònica de la Comunitat Valenciana, les sol·licituds s'hauran de presentar per via telemàtica, mitjançant la signatura electrònica pròpia de l'entitat sol·licitant o de la persona que la represente. La sol·licitud telemàtica estarà accessible en la seu electrònica de l'Ajuntament de Mislata.
Presencial
El/la ciutadà/a podrà presentar la seua sol·licitud en les oficines de registre de l'Ajuntament o qualsevol altra de les previstes en l'art. 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, demanant sempre cita prèvia.