1.Objecte del procediment
Subvencions a associacions juvenils i entitats prestadores de serveis a la joventut de Mislata.
2.Documentació que cal aportar
Juntament amb la sol·licitud electrònica del present tràmit s'adjuntaran els documents següents:
- Formulari de SOL·LICITUD de subvenció emplenada per la persona que ostente la presidència o representació legal de l'entitat, signada electrònicament i dirigida a l'Alcalde de l'Ajuntament de Mislata. És obligatori que aquesta sol·licitud siga emplenada en tots i cadascun dels seus apartats.
- PROJECTE. Informació detallada de les activitats i/o programes a realitzar l'any 2024 (model annex 2), inclou pressupost.
- Memòria de les activitats realitzades durant l'any 2023, excepte que ja s'haja presentat per a justificar la subvenció d'aquest any o per a entitats que s'hagen constituït amb data posterior a 31 de desembre de 2023.
- Memòria comptable o tancament de l'exercici anterior, segellat i signat pel President/a i Tresorer/a, excepte que ja s'haja presentat per a justificar la subvenció d'aquest any o per a entitats que s'hagen constituït amb data posterior a 31 de desembre de 2023.
- Certificació expedida pels òrgans representatius de l'entitat en què es faça constar: nombre de persones associades, percentatge de socis/as menors de 30 anys, quotes cobrades l'exercici anterior, any de fundació de l'associació, activitats en col·laboració amb l'ajuntament sense contraprestació econòmica, formacions realitzades, participació en reunions d'associacions convocades per l'ajuntament, existència d'un Infopunt en el seu espai associatiu.
- Certificats d'estar al corrent amb les obligacions tributàries i amb la Seguretat Social, només en cas de no autoritzar la consulta a l'Ajuntament de Mislata.
- Certificat de composició de l'actual Junta Directiva (nom, NIF i càrrecs que ocupen).
- Dades bancàries, només en cas que no consten a l'Ajuntament o s'hagen modificat en aquest any.
- Fitxa d'avaluació d'impacte per al mapa d'associacions de L'Horta Sud (annex 3), opcional.
3.Normativa
- Llei d'associacions de la Comunitat Valenciana, Llei 14/2008, del 18 de novembre.
- Llei de procediment administratiu comú de les administracions públiques, Llei 39/2015, d'1 d'octubre.
- Reglament d'Administració Electrònica de la Comunitat Valenciana, de 12 de desembre (Decret 220/2014)
- Convocatoria general que han de regir la concessió de subvencions a les associacions juvenils i entitats prestadores de serveis a la joventut de Mislata, per al desenvolupament de programes i/o activitats durant l'any 2024.
4. Resolució
El termini per a presentar les sol·licituds serà de 10 dies naturals comptats a partir del següent a la publicació de l'extracte de la convocatòria en el Butlletí Oficial de la Província de València.
5. Silenci administratiu
La resolució de concessió de les subvencions haurà de dictar-se en el termini màxim de sis mesos, termini que es computarà a partir de la publicació de l'extracte de la convocatòria en el Butlletí Oficial de la Província de València. Si transcorregut aquest termini no s'ha dictat cap resolució, es consideraran desestimades les sol·licituds presentades.
6. Forma de presentació.
Tramitació electrònica. En compliment del qual es preveu en l'article 12 del Decret 220/2014, de 12 de desembre, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament d'Administració Electrònica de la Comunitat Valenciana, les sol·licituds s'hauran de presentar per via telemàtica, mitjançant la signatura electrònica pròpia de l'entitat sol·licitant o de la persona que la represente. La sol·licitud telemàtica estarà accessible en la seu electrònica de l'Ajuntament de Mislata, https://mislata.sedipualba.es/
Les associacions tenen l'obligació de presentar la sol·licitud per via telemàtica per l'article 14.2 de la llei de procediment administratiu comú de les administracions públiques.