Vés al contingut
  •  SEU ELECTRÒNICA
  •  OFICINA VIRTUAL
  •  CITA PRÈVIA
  • Castellano
  • Valencià

Presentació de l'alcalde

  • Castellano
  • Valencià
© 2022 - Ajuntament de Mislata, logo

Mislata

  • Inici
  • Ajuntament
    • Presentació de l'alcalde
    • Junta de govern
      • Composició i competències
      • Tinents d'alcalde
      • Extractes de les actes
    • Ple
      • Competencies i organitzacio del Ple
      • Membres del Ple
      • Grups politics municipals
      • Junta de portaveus
      • Órdres del día
      • Actes
      • Mocions
    • Equip de govern
      • Àrees de govern
      • Delegacions
    • Serveis i Departaments
    • Edificis i dependències municipals
  • Administració
    • Oficina Virtual
      • Agència de desenvolupament local
      • Associacions
      • Benestar social
      • Comerç
      • Cultura
      • Educació
      • Esports
      • Festes
      • Gestió tributària
      • Indústria. Activitats i llicències.
      • Intervenció
      • Joventut
      • La Fàbrica
      • Mercats
      • Obres i servicis
      • Oficina d'atenció a la ciutadania
      • Oficina Municipal d'Informació al Consumidor OMIC
      • Padró d'Habitants
      • Pagament Online de Tributs i Taxes Municipals
      • Patrimoni
      • Policia
      • Politiques d'igualtat
      • Recursos humans
      • Sanitat
      • Secretaria
      • Sol·licitud d'assessorament jurídic en matèria de desnonaments
      • Tresoreria
      • Tramitació electrònica de factures
      • Transparència
      • Urbanisme
      • Vehicles
    • Transparència
      • Organització política
      • Organització administrativa
      • Informació jurídica i patrimonial
      • Contractes, convenis i subvencions
      • Informació econòmica i financera
      • Informació urbanística i mediambiental
    • Subvencions
      • Convocatòries de subvencions en tramitació
      • Subvencions 2025
      • Subvencions 2024
      • Subvencions 2023
      • Subvencions 2022
      • Subvencions 2021
      • Subvencions 2020
      • Subvencions 2019
      • Subvencions 2018
      • Subvencions 2017
      • Subvencions 2016
      • Subvencions 2015
      • Normativa i regulació
      • Sistema Nacional de Publicitat de Subvencions
    • Convenis
      • 2025
      • 2024
      • 2023
      • 2022
      • 2021
      • 2020
      • 2019
      • 2018
      • 2017
      • 2016
      • 2015
      • 2011
    • Ordenances
      • Ordenances de Secretaria
      • Ordenances Fiscals
      • Ordenances de Tresoreria
    • Plataforma de contractació de l'Estat
    • Cita Prèvia Serveis
      • Sol·licitud de cita
      • Cancel·lació Cita Prèvia
      • Consulta/Edició de Cita Prèvia
    • Integritat i Bon Govern
  • Informa't
    • Notícies
    • Agenda
      • Històric d'agenda
    • Tauler d'anuncis
    • Vídeos
    • Galeria d'imatges
    • Ciutat de Mislata
    • Sondeig d'Opinió Ciutadana
    • Predicció Meteorològica
    • Telèfons d'interés
    • Protecció de dades
      • Política de Privacitat
      • Registre d'Activitats de Tractament
      • Exercici de drets en protecció de dades de caràcter personal
      • Política de seguretat de la informació
  • Associacions
    • Culturals
    • Dones
    • Esportives
    • Educatives
    • Falles
    • Festes
    • Juvenils
    • ONGs
    • Persones majors
    • Professionals
    • Veïnals
    • Altres
  • Altres Webs
  • SEDE ELECTRÓNICA
  • CITA PREVIA
  • OFICINA VIRTUAL

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Administració
  3. Oficina Virtual
  4. Tresoreria
  5. Sol·licitud d'ajornament o fraccionament
Enviat per admin el dv., 03/12/2021 - 11:49
Sol·licitud d'ajornament o fraccionament
Cuerpo

1. Objecte del procediment

Sol·licitud d'ajornament o fraccionament de rebuts. 

Requisits i condicions a tindre en compte:

  • Les garanties necessàries per a la seua concessió, en període voluntari són
    • Imports fins a 15.000 €
      • Fiança personal
    • Imports superiors a 15.000 €
      • Aval bancari
      • Hipoteca
      • Peça, amb o sense desplaçament
      • Nota del banc denegant l'aval (en el seu cas)
  • L'interés del fraccionament és de 3,75% anual
  • L'import mínim per a fraccionar és de 150 €
  • No es fraccionaran taxes
  • No es fraccionen guals en voluntària. Només en executiva.
  • Sí que es fracciona ICIO i llicències urbanístiques.
  • Nombre màxim de mesos en què es pot ajornar o fraccionar segons l'import del deute:
    • Deutes inferiors a 1.000 € → 6 mesos deutes en voluntària. 12 mesos dacions en pagament
    • Deutes entre 1.000 € i 2.000 € → 9 mesos deutes en voluntària. 18 mesos dacions en pagament
    • Deutes entre 2.000 € i 6.000 € → 24 mesos deutes en voluntària. 40 mesos dacions en pagament
    • Deutes entre 6.000 € i 12.000 € → 32 mesos deutes en voluntària. 40 mesos dacions en pagament
    • Deutes superiors a 12.000 € → 40 mesos deutes en voluntària. 40 mesos dacions en pagament
  • Les garanties necessàries per a la seua concessió, en període d'executiva són
    • Imports fins a 20.000 €
      • Fiança personal
    • Imports superiors a 20.000 €
      • Aval bancari
      • Hipoteca
      • Peça, amb o sense desplaçament o nota del banc denegant l'aval.
    • Els deutors hipotecaris estan eximits a presentar garantia bancària.
  • Nombre màxim de mesos en què es pot ajornar o fraccionar segons l'import del deute en executiva:
    • Deutes inferiors a 1.200 € → 12 mesos.
    • Deutes entre 1.200 € i 3.000 € → 24 mesos.
    • Deutes entre 3.000 € i 6.000 € → 32 mesos.
    • Deutes entre 6.000 € i 12.000 € → 40 mesos.
    • Deutes superiors a 12.000 € → 48 mesos.

2. Documentació que cal aportar

  • Documents obligatoris:
    • En funció de la garantia oferida:
      • a) Fiança personal i solidària per a deutes inferiors a 15.000 euros en voluntària i 20.000 en executiva.
      • b) En cas d'aval bancari haurà d'aportar compromís d'aval bancari o *preaval per part de l'entitat bancària, si formalitza l'esmentat aval, segons l'acord de concessió que, si és el cas, es dicte. Deutes superiors a 15.000 euros en voluntària i 20.000 euros en executiva.
      • c) En cas d'Hipoteca haurà d'acreditar-se la propietat dels béns oferits en garantia i les càrregues que pogueren gravar-los, mitjançant les oportunes certificacions del corresponent Registre, així com la seua valoració realitzada per tècnics qualificats designats pel contribuent o per l'Ajuntament (en aquest cas haurà d'especificar-se en la sol·licitud. Deutes superiors a 15.000 euros en voluntària i 20.000 euros en executiva.
    • Les garanties oferides hauran d'aportar-se en el termini dels dos mesos següents a la notificació de l'acord de concessió, que estarà condicionat a la seua presentació (art.48.6 i 7 *RGR), i transcorregut aquest termini sense formalitzar-se la garantia, quedarà sense efecte l'acord de concessió.
  • Documents voluntaris:
    • El sol·licitant podrà acompanyar els documents o justificants que crega oportuns en suport de la seua petició.

3. Resolució i silenci administratiu

Aquesta sol·licitud inicia el procediment administratiu, que haurà de resoldre’s en el termini màxim de 6 mesos. En el cas de transcórrer l’esmentat termini sense que li siga notificada la resolució, es produirà la desestimació per silenci administratiu negatiu, segons el que estableix l’article 19.3 del Reial decret 520/2005 pel qual s’aprova el Reglament general de desenvolupament de la Llei 58/2003, de 17 de desembre, General Tributària, en Hateria de revisió en via administrativa.

4. Normativa

  • Art. 26 LGT. Aplicació interés de demora
  • Art. 28 LGT. Aplicació recàrrecs del període executiu
  • Art. 65 LGT. Possibilita ajornaments i fraccionaments de pagament dels tributs
  • Art. 82 LGT. Regula les garanties per a l'ajornament i fraccionament del pagament de deutes tributaris
  • Arts. 44 a 54 RGR que, en relació a les sol·licituds d'ajornaments i fraccionaments de pagament d'ingressos de dret públic, regulen la competència per a resoldre l'admissió, inadmissió, tramitació i resolució de les sol·licituds, així com l'adopció de mesures cautelars i les actuacions en cas de falta de pagament.
  • Secció 1a, Normes Generals, del Capítol III, Tributs, del Text Refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals, aprovat per Reial decret legislatiu 2/2004, de 5 de març - EDL 2004/2992- (d'ara en avant TRLRHL).

5. Forma de presentació

TRAMITACIÓ ELECTRÒNICA: En compliment del qual es preveu en l'article 12 del Decret 220/2014, de 12 de desembre, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament d'Administració Electrònica de la Comunitat Valenciana, les sol·licituds s'hauran de presentar per via telemàtica, mitjançant la signatura electrònica pròpia de l'entitat sol·licitant o de la persona que la represente. La sol·licitud telemàtica estarà accessible en la seu electrònica de l'Ajuntament de Mislata, https://mislata.sedipualba.es/.

PRESENCIALMENT: Les sol·licituds acompanyades de la documentació preceptiva es presentaran mitjançant CITA PRÈVIA.

Registre General d'Entrada de l'Ajuntament de Mislata, de dilluns a divendres de 8h a 14h (Pl. Constitució, 8). També, podran presentar-se en qualsevol registre o oficines determinades en l'article 16 de la Llei 39/2015, 1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques. En aquests casos hauran de comunicar-se.

@TRÀMIT EN LÍNIA

TORNAR

© 2022 - Ajuntament de Mislata, logo

© 2022 - Ajuntament de Mislata
Plaça de la Constitució, 8
46920 Mislata
P4617100E

  • Aviso legal
  • Protección de datos
  • Mapa web
  • Contactar
  • Intranet
telefono
Telefona'ns al 963991100
email
correuciutada@mislata.es

 

xhtml_0_1css_1taw