La ciutadania ha demostrat una vegada més el seu compromís per la sostenibilitat i ha reciclat durant la campanya d’Ecovidrio més de 5000 quilos
Mislata ha participat en una campanya de foment del reciclatge lligada a la celebració de la Copa Davis de tennis, que tindrà lloc a la Font de Sant Lluís de València del 13 al 18 de setembre. El veïnat ha pogut aconseguir una entrada doble per a aquest esdeveniment esportiu portant tres envasos de vidre als contenidors amb forma de pilota de tennis que han estat instal·lats a la ciutat entre el 12 i el 15 de juliol.
L'alcalde, Carlos Fernández Bielsa, acompanyat de la regidora de Medi Ambient, Mercedes Caballero, i el director general de Nemasa, Fernando Díaz, han acudit a un dels punts de recollida per a conéixer els aspectes i el balanç de la iniciativa que permetrà a veïns i veïnes de Mislata gaudir d'aquest important torneig. Per a l'alcalde, Carlos F. Bielsa, “és important que una competició amb tanta projecció mundial incloga aquestos objectius de conscienciació per a protegir el nostre planeta”. “Aquesta iniciativa reforça, encara més, les mesures de sostenibilitat que també portem avant des de l'Ajuntament”, afirma Bielsa.
La campanya d’Ecovidrio que porta com a lema ‘Un colp guanyador pel reciclatge de vidre’, i que ha comptat amb la col·laboració de l'Ajuntament de Mislata i Nemasa, regala milers dentrades entre tres localitats valencianes, una d’elles la de Mislata. L'organització ha reconegut l'èxit de la campanya a la nostra ciutat i calcula que durant aquestos quatre dies s'han reciclat més de 5000 quilos de vidre i repartit prop de 6000 entrades per a la Copa Davis.
El programa Make it Green d'Ecovidrio inclou mesures sostenibles que s'aplicaran durant el torneig com serà donar-los una segona vida a les pilotes utilitzades, la reducció de paper per als tiquets i entrades, separació selectiva de residus, servei d'àpats de quilòmetre zero, ús de materials reciclats o biodegradables, entre altres. Des d'Ecovidrio, en paraules del tècnic de gerència a la Comunitat Valenciana, Manuel Sala, agraeixen “la rebuda que ha tingut la campanya pel veïnat de Mislata perquè s'observa l'interés que tenen pel tennis, que està molt bé, però sobretot pel reciclatge de vidre”.