El programa busca incentivar les compres en el municipi mitjançant el sorteig d'un viatge i atractius premis
L'Ajuntament de Mislata i l'associació de comerciants CEM han llançat ‘Mislata il·lusiona’, una nova campanya de promoció del comerç local amb motiu de les pròximes celebracions del Dia del Pare i el Dia de la Mare. L'objectiu és incentivar les compres i el consum de serveis a Mislata.
Comprant a Mislata els regals per a aquestes dos efemèrides en els locals adherits al programa, les persones participants entraran en el sorteig d'atractius premis. Entre ells, diversos xecs de 100 i 200 euros, que podran canviar-se en els establiments del municipi; i el premi més especial, el sorteig d'un viatge per a quatre persones a Eurodisney, que inclourà l'estada, el transport i l'accés al parc temàtic.
Totes les persones que vulguen participar en la campanya hauran de realitzar les seues compres en dos períodes: del 4 al 19 de març –coincidint amb la campanya comercial del Dia del Pare-, i del 22 d'abril al 5 de maig –pel Dia de la Mare-. La validació de les compres per a participar en el sorteig es podrà fer presencialment en les pròpies oficines de Mislata Impulsa o per via telemàtica a través d'un formulari disponible en la web municipal, on també es poden trobar les condicions i les bases de la campanya.
Les persones guanyadores es donaran a conéixer en la pròxima edició de Fira Mislata –la gran fira del comerç, l'esport, la cultura i gastronomia de Mislata- que se celebrarà en el mes vinent de maig. D'aquesta manera, ‘Mislata il·lusiona’ es presenta com una oportunitat única per a complir una doble finalitat: d'una banda, premiar a les persones que consumixen en comerços i empreses de serveis locals, i, per una altra, impulsar l'economia local en el municipi.