1. Objecte del procediment
Instància per les quals se sol·licita la iniciació d'un expedient per a la concessió d'un gual en via pública.
2. Documentació que cal aportar
Plànol d'emplaçament
- Pla de cotes i superfícies
- Pla de distribució on es contemplen:
- Distribució de vehicles amb corredors de circulació i el seu recorregut
- Punts d'enllumenat, emergències i quadre general
- Sistema de Protecció contra incendis
Els tres plans han d'estar signats per tècnic competent.
Còpia de l'autoliquidació realitzada i acreditació del seu pagament
FAMILIARS I COMERCIALS:
Escriptura de propietat o contracte d'arrendament.
3. Taxes o preus públics
- Pagament de la taxa per entrada de vehicles a través de voreres i reserva de via pública, i d'aparcaments exclusius, càrrega i descàrrega de mercaderies.
- Pagament de la placa senyalitzadora de gual que s'entregarà.
4. Normativa
5. Resolució
- Òrgan que resol:
- Alcaldia.
- Termini per a resoldre:
- Tres mesos.
6. Silenci administratiu
- Negatiu. Es considera desestimat si passa el termini anterior sense que s'haja notificat la resolució a la persona sol·licitant.
7. Forma de presentació
Electrònica
En compliment del qual es preveu en l'article 12 del Decret 220/2014, de 12 de desembre, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament d'Administració Electrònica de la Comunitat Valenciana, les sol·licituds s'hauran de presentar per via telemàtica, mitjançant la signatura electrònica pròpia de l'entitat sol·licitant o de la persona que la represente. La sol·licitud telemàtica estarà accessible en la seu electrònica de l'Ajuntament de Mislata.
Presencial
El/la ciutadà/a podrà presentar la seua sol·licitud en les oficines de registre de l'Ajuntament o qualsevol altra de les previstes en l'art. 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, demanant sempre cita prèvia.