Termini de presentació de sol·licituds: del 24 de gener al 24 de febrer de 2025
Procediment d'adjudicació d'autorització d'ús d'horts urbans situats en la Partida del Quint, per un període de dos anys, amb possibilitat de pròrroga, en els termes establits i de conformitat amb l'Ordenança d'Horts Urbans.
Termini de presentació de sol·licituds: del 24 de gener al 24 de febrer de 2025
ANUNCI
1.- Entitat convocant.
a) Organisme: Ajuntament de Mislata.
b) Dependència: Servei de Patrimoni (Horts urbans).
2.- Objecte de la convocatòria.
L'objecte de la convocatòria és la presentació de sol·licituds per a l'adjudicació de l'ús d'horts urbans, aprovada per Resolució de l'Alcaldia núm. 207, de data 22 de gener de 2025.
3. Obtenció de documentació i informació.
La documentació i informació es podrà obtindre a través de l'oficina virtual situada en la pàgina web de l'Ajuntament de Mislata (www.mislata.es) en la pestanya de Patrimoni (tràmit telemàtic: PAT.187. Sol·licitud d'horts urbans).
El pagament de la fiança de 100 euros es realitzarà en la següent pàgina (GESTIÓ TRIBUTÀRIA: LLISTAT D'AUTOLIQUIDACIONS: 18. TAXA HORTS URBANS): https://etributa.mislata.es/autoliquidaciones_mislata/home
De la mateixa manera, la convocatòria es publicarà en la pàgina web (www.mislata.es) i en el Tauler d'edictes de l'Ajuntament de Mislata.
4. Presentació de sol·licituds.
- En oficina virtual situada en la pàgina web de l'Ajuntament de Mislata en la pestanya de Patrimoni (tràmit telemàtic: PAT.187. Sol·licitud d'horts urbans).
- En l'Oficina d'Atenció al Ciutadà (amb cita prèvia).
El termini començarà el dia 24 de gener de 2025 i finalitzarà el 24 de febrer de 2025, tots dos inclusivament.